adexo3
۴۱۱۳۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

مافیای فوتبال عامل اخراجم بود

افشاگری زرینچه درباره دوپینگ در لیگ یک

سرمربی سابق تیم راهیان کرمانشاه با بیان اینکه به صورت تلفنی اخراج شده است، گفت: دوپینگ صددرصد در لیگ یک وجود دارد به گونه‌ای که بعضی از بازیکنان ۹۵ دقیقه مثل جت می‌دوند!

خبرگزاری مهر: سرمربی سابق تیم راهیان کرمانشاه با بیان اینکه به صورت تلفنی اخراج شده است، گفت: دوپینگ صددرصد در لیگ یک وجود دارد به گونه‌ای که بعضی از بازیکنان ۹۵ دقیقه مثل جت می‌دوند!

جواد زرینچه درباره برکناری‌اش از سرمربیگری تیم راهیان کرمانشاه اظهار داشت: نمی‌دانم مافیای فوتبال از کجا به باشگاه راهیان نفوذ کرد و رای مدیرعامل باشگاه را برای تغییر سرمربی عوض کرد. آقایان حتی آنقدر جرات نداشتند که رودرو برکنارم کنند. آنها آدم‌های کوچکی بودند که تماس گرفتند و گفتند دیگر نمی‌توانم در راهیان کار کنم.

وی با اظهار تاسف برای کریمی مدیرعامل باشگاه، یادآور شد: به هر حال فوتبال است و این دفعه اول نیست. این حق مدیرعامل است که سرمربی‌اش را برکنار کند ولی اینکه بروند سر تمرین و از طرف من به بازیکنان دروغ بگویند درست نیست. امسال برای تیم اسپانسر پیدا کردم و تیم را سرپا نگه داشتم ولی با من اینگونه برخورد شد.

سرمربی سابق راهیان در خصوص نقش مافیای فوتبال در برکناری‌اش تاکید کرد: مافیای فوتبال با کریمی صحبت کرده است و احتمالا به ایشان وعده داده که در صورت برکناری من، شرایط را برای پیروزی تیمش فراهم می‌کند. شاید آنها گفته‌اند اگر زرینچه را از سرمربیگر بردارید، داوری‌ها را برای پیروزی تیم راهیان اوکی می‌کنیم!

زرینچه همچنین با انتقاد از بی توجهی به مسائل دوپینگ در لیگ دسته اول، گفت: صد درصد دوپینگ در لیگ دسته یک وجود دارد. تیم‌هایی هستند که در نیم فصل اول نای دویدن نداشتند ولی در نیم فصل دوم انگار به آنها موتور سه هزار بسته‌اند و مثل جت می‌دوند! توجه به این لیگ بسیار کمتر است و بعضی از تیم‌ها هر کاری که بخواهند انجام می‌دهند.

" آیا مصداقی از دوپینگ بازیکنان در لیگ یک دیده‌اید"؟ وی در پاسخ به این سئوال تصریح کرد: کسی که دوپینگ می‌کند کاملا مشخص است. ما خودمان بازیکن بوده‌ایم و حالا هم بازیکنان زیادی زیر دست داریم. می‌دانیم که یک بازیکن چقدر می‌تواند بدود. بازیکنانی در لیگ یک هستند که ۹۵ دقیقه مثل جت می‌دوند و مشخص است که دوپینگی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج