اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۳۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازگشت حدادي به ايران به دليل مشكل مالي

نايب قهرمان دووميداني المپيك لندن كه از مهر ماه به آمريكا سفر كرده بود ، امروز از آمريكا به ايران مي رسد.

روزنامه کیهان: نايب قهرمان دووميداني المپيك لندن كه از مهر ماه به آمريكا سفر كرده بود ، امروز از آمريكا به ايران مي رسد.

احسان حدادي در اين باره گفت: در طول اين مدتي كه در آمريكا بودم، تمرينات بسيار خوبي را گذراندم كه در سال هاي گذشته فرصت انجام برخي از آن ها را نداشتم. در ابتدا هفته اي ۹ جلسه به كارهاي بدنسازي و دو و در بين آن به كارهاي فيزيوتراپي و ماساژ مي پرداختم، زيرا بهترين زمان آماده سازي براي تمرينات سنگين بود و در سال هاي گذشته به دليل مسابقات، زمان اين گونه تمرينات را نداشتم.

در اين مدت مقداري وزن خود را كاهش دادم، هر چند كه وزن تأثير زيادي در پرتاب ندارد ولي مي خواهم كه در مسابقات جهاني مسكو به تكنيك ايده آل دست پيدا كنم. وي در پاسخ به اين سوال كه وضعيت مربي اش به كجا كشيده شد، اينگونه پاسخ داد : علت اصلي اين كه تاكنون در آمريكا مانده ام آن است كه بهترين مربي را انتخاب كنم و بهترين نتيجه را در المپيك بعدي بگيرم و مطمئن هستم كه مي توانم ، زيرا تكنيك من بهترين تكنيك دنياست و توانايي لازم را دارم. يكي از آن مربيان آقاي اشميت از آلمان بود كه با وي مدتي به صورت آزمايشي نيز كار كردم و تصميم بر اين شد كه بعد از مذاكره با فدراسيون و كميته ملي المپيك پاسخ نهايي را بدهم.

نايب قهرمان پرتاب ديسك المپيك در پايان گفت: تمايل داشتم بيشتر از اين بمانم ولي متأسفانه تمامي اين مدت با هزينه خود در آمريكا بودم و هيچگونه مبلغي از فدراسيون دووميداني و كميته ملي المپيك پرداخت نشد و ناچار به بازگشت شدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج