۴۱۸۷۳۰
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

فردا بارش برف و باران درغرب و مرکز کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد: با نفوذ جریانات شمالی از اواخر امشب و روز دوشنبه (فردا) علاوه بر غرب، مرکز و شمال شرق کشور شاهد رگبار باران و در پاره ای مناطق رعد و برق، همچنین وزش باد در نقاط کوهستانی و بارش برف در نقاط سردسیر خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا: سازمان هواشناسی اعلام کرد: با نفوذ جریانات شمالی از اواخر امشب و روز دوشنبه (فردا) علاوه بر غرب، مرکز و شمال شرق کشور شاهد رگبار باران و در پاره ای مناطق رعد و برق، همچنین وزش باد در نقاط کوهستانی و بارش برف در نقاط سردسیر خواهیم بود.
بررسی نقشه های هواشناسی حاکی از عبور امواج تراز میانی از غرب و مرکز کشور و نفوذ جریانات شمالی در نوار شمالی است و امروز در مناطقی از غرب، جنوب غرب، مرکز، سواحل غربی و مرکزی خزر، دامنه های جنوبی البرز و بخش های جنوبی شمال غرب وقوع رگبار باران و وزش باد و رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود.
این سامانه روز سه شنبه این هفته در شمال شرق فعال می شود و شدت بارش ها امروز در گیلان، غرب مازندران، شرق لرستان و شمال چهارمحال بختیاری خواهد بود و خلیج فارس نیز از اواخر روز دوشنبه و روز سه شنبه این هفته مواجی می شود.
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور درباره دمای هوای تهران نیز گفت: اکنون دمای هوای تهران ۱۶ درجه بالای صفر، رطوبت هوا ۴۸ درصد و سرعت وزش باد بیش از ۱۱ کیلومتر بر ساعت است و کمینه و بیشینه هوای امروز تهران بین ۸ تا ۱۸ درجه خواهد بود.
احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای پایتخت برای فردا (دوشنبه) بین ۶ تا ۱۶ درجه بالای صفر پیش بینی شده و آسمان تهران نیز دراین روز نیمه ابری همراه با بارش های پراکنده گاهی با وزش باد و بتدریج با کاهش ابر خواهد بود.

به گفته مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی، کمینه و بیشینه هوای تهران در روز سه شنبه(پس فردا) بین ۷ تا ۱۸ درجه بالای صفر خواهد بود و آسمان تهران در این روز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن حیدری

      با تشکر از گذارشهای روزانه این برنامه.

    • سلام

      آهای ابرها....بادها...
      پس جنوب چی ؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج