اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۸۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عملکرد لژیونرهای ایرانی در این هفته

مسعود شجاعی در شکست ۵ بر یک تیمش برابر بارسلونا ۴۵ دقیقه در میدان بود.

خبرآنلاین: بارسلونا که به لطف داور در همان دقایق ابتدایی بازی با ۱۰ نفره اوساسونا توانست ، با خیال راحت تیم پامپلونا را کیسه گل کند با ۴ گل مسی ، شبی رویایی را سپری کرد. در این بازی مسعود شجاعی یک نیمه برای تیمش بازی کرد.مسعود شجاعی تنها لژیونر ایرانی در لالیگا نیز پس از ۸۴ روز و سپری کردن یک دوره مصدمیت، بار دیگر در ترکیب این تیم به میدان رفت. شجاعی امشب در بازی مقابل بارسلونا از دقیقه ۴۶ وارد زمین شد. این سومین بازی او در این فصل برای اوساسونا در لالیگا بود. اوساسونا در این بازی باخت و با ۱۸ امتیاز در رده هجدهم جدول باقی ماند.

آندرانیک تیموریان هافبک ملی پوش ایرانی تیم الخریطیات با از دست دادن پنالتی الخریطیات تیمش را از یک برد خانگی محروم کرد! در آخرین بازی هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر تیم الخریطیات میزبان الوکره بود که تلاش دو تیم به تساوی ۱-۱ انجامید. در این بازی آندرانیک تیموریان ۹۰ دقیقه بازی کرد و در دقیقه ۴۲ با یک سانتر عالی پایه گذار گل تیمش شد. آندو در دقیقه ۸۱ یک ضربه پنالتی حساس الخریطیات را از از دست داد و تیم الوکره در دقیقه ۹۴ گل تساوی را زد تا الخریطیات با ۱۲ امتیاز در رده دهم لیگ قطر باقی بماند.

در این هفته تیم القطر با حضور ۹۰ دقیقه ای هادی عقیلی، ۴-۲ الخور را شکست داد. القطر با این برد ۱۷ امتیازی شد و به رده ششم جدول رفت.

تیم الاهلی قطر نیز با حضور فریدون زندی مقابل الشمال به برتری رسید. در هفته ششم لیگ دسته دوم قطر، الاهلی با یک گل الشمال را برد و ۱۱ امتیازی شد و در رده دوم جدول ۶ تیمی لیگ دسته دوم قطر قرار گرفت.

اما رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی تیم استاندارد لیژ برای اولین بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت. تیم استاندارد با حضور ۷۸ دقیقه گوچی مقابل کورتریک ۲- صفر پیروز شد. استاندارد با این برد ۴۲ امتیازی شد و در رده چهارم لیگ بلژیک قرار گرفت. استاندارد روز جمعه دیداری سخت در خانه تیم صدرنشین اندرلخت خواهد داشت.

اشکان دژاگه هافبک ملی پوش ایرانی فولام نیز در این هفته برای تیمش در جام حذفی انگلیس به میدان رفت. در مرحله چهارم از جام حذفی انگلیس تیم فولام میهمان منچستریونایتد بود که ۴-۱ شکست خورد و حذف شد. در این بازی اشکان دژاگه از دقیقه ۷۰ به میدان آمد و ۲۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج