اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۴۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جان واریو، با استقلال به آسیا می رود؟

فابیو جان واریو در لیگ قهرمانان استقلال با پیراهن استقلال! این خبری بود که دیروز روی جلد یکی از روزنامه های ورزشی توجهات را به خودش جلب می کرد. جزئیات این گزارش خبر از آماده شدن فابیو جان واریو بدون عمل جراحی رباط صلیبی اش می داد.

جان واریو، با استقلال به آسیا می رود؟

تماشا: فابیو جان واریو در لیگ قهرمانان استقلال با پیراهن استقلال! این خبری بود که دیروز روی جلد یکی از روزنامه های ورزشی توجهات را به خودش جلب می کرد. جزئیات این گزارش خبر از آماده شدن فابیو جان واریو بدون عمل جراحی رباط صلیبی اش می داد.

این خبر در حالی سروصدای زیادی بین هواداران استقلال به پا کرد که دکتر نوروزی پزشک استقلال بعد از دیدن نتیجه ام آر آی پای فابیو در ایران، عمل جراحی را برای او واجب دانسته بود.

شروع ماجرا از یک پست فیس بوکی

فابیو جان واریو که یکی از کاربران پای ثابت فیس بوک است، معمولا از طریق صفحه اجتماعی اش، پیغام هایش را به هواداران ایرانی اش می رساند. او حدود چهار روز پیش عکسی از خودش در حال تمرینات بدنسازی روی فیس بوکش با این جمله گذاشته بود: «دوباره تمریناتم را شروع کرده ام و از این موضوع خیلی هیجان زده ام.»

همین پست و اعلام آمادگی جان واریو برای شروع تمرینات کافی بود تا شایعه بازگشت او به ایران در روزهای گذشته دهان به دهان شود.


تماس ماجدی با مدیر برنامه های جان واریو

میرشاد ماجدی سرپرست استقلال هر چند در ابتدا خبری از تیتر این روزنامه ورزشی نداشت اما بعد از تماس های مکرر خبرنگاران با مدیر برنامه های جان واریو تماس گرفت و جزئیات این خبر را پیگیری کرد.

بعد از تایید نیکومنش مدیر برنامه های جان واریو، ماجدی استقلالی ها را در جریان آمادگی این هافبک برزیلی گذاشت. از همینجا بود که ماجرای بازگشت جان واریو به استقلال و بازی کردنش در لیگ قهرمانان آسیا جدی تر از قبل شد.


نیکومنش: فابیو از هفته دیگر پا به توپ می شود

علی نیکومنش مدیر برنامه های جان واریو که مهمترین لینک این هافبک برزیلی در ایران است، از تماس جان واریو با او و خبر آمادگی اش خبر می دهد. او در این باره به تماشا می گوید: «هر چند دکتر نوروزی در زمان حضور فابیو در ایران عمل جراحی را به او توصیه کردند اما ایشان همان موقع به جان واریو گفتند که می توانی 6 هفته فیزیوتراپی کنی و نتیجه کار را ببینی. حالا از زمان شروع فیزیوتراپی جان واریو پنج هفته گذشته و نتیجه کار کاملا امیدوارکننده بوده. با همه اینها جان واریو باید یک هفته دیگر فیزیوتراپی کند تا نتیجه کار به طور کامل مشخص شود. او از نتیجه ای که فیزیوتراپی ها در طول این مدت داشته، هیجان زده است و حتی می گوید از هفته دیگر پا به توپ می شود.»

با وجود اظهارنظرهای مدیر برنامه های جان واریو، به دلیل سفردکتر نوروزی به خارج از ایران، اظهارنظر پزشکی در این مورد درست نیست.


ماجدی: برای تغییر دادن فهرست فرصت داریم

در حالی که فرصت استقلالی ها برای فرستادن فهرست بازیکنان برای لیگ قهرمانان آسیا هم محدود است، زمان دقیق ارسال فهرست هم برای این اتفاق اهمیت دارد. میرشاد ماجدی سرپرست استقلال در این باره به تماشا می گوید: «ما برای راحت شدن کارمان در همان ورک شاپی که در مالزی برای سرپرستان تیم ها تشکیل شده بود، فهرست را تحویل دادیم؛ با اینحال ما تا تاریخ ۲۶ فوریه فرصت داریم. از طرف دیگر ما موظف بودیم فهرست را با حد نصاب ۳۰ نفر پر کنیم که در نهایت فهرست ما با ۲۷ نفر پر شد و حالا در زمان باقی مانده می توانیم نفرات جدیدی را هم به فهرستمان اضافه کنیم و تغییراتمان را بدهیم.»

ماجدی در ادامه می گوید: «در صورت نظر نهایی پزشکان و توافق با خود جان واریو مشکلی برای اضافه کردن نام او نداریم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج