adexo3
۴۴۵۳۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

جشن سرخ تراکتور در اولین گام آسیایی

تیم فوتبال تراکتورسازی که نخستین تجربه خود در لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کرده است، در اولین گام برابر نماینده امارات به یک پیروزی شیرین و ارزشمند دست پیدا کرد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال تراکتورسازی که نخستین تجربه خود در لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کرده است، در اولین گام برابر نماینده امارات به یک پیروزی شیرین و ارزشمند دست پیدا کرد.

هفته نخست از یازدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز سه شنبه با دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری شد که طی آن شاگردان تونی الیویرا موفق شدند حریف اماراتی را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهند.

در این دیدار که در حضور ۸۲ هزار تماشاگر طرفدار تراکتورسازی برگزار شد، سرخپوشان نیمه اول را با برتری یک بر صفر به پایان بردند. در نیمه اول هر چند تراکتورسازی تیم برتر میدان بود اما تنها یک بار در دقیقه ۳۷ توسط سیدمهدی سیدصالحی به گل دست پیدا کرد. اما در نیمه دوم شرایط کاملا متفاوت شد و شاگردان الیویرا برای رسیدن به یک پیروزی پرگل برابر نماینده امارات شانس های زیادی برای گلزنی داشتند اما بی دقتی و خودخواهی مهاجمان این تیم این فرصت را از سرخپوشان گرفت.

در نیمه دوم تراکتورسازی برای باز کردن دروازه تیم الجزیره فرصت های زیادی داشت که سیدمهدی سیدصالحی چند موقعیت را از دست داد. با این حال در دقیقه ۵۹ جواد کاظمیان دومین گل سرخپوشان را به ثمر رساند. در ادامه بازی الجزیره حملات جسته و گریخته ای را روی دروازه میزبان انجام داد و در دقیقه ۷۹ روی غفلت مدافعان تراکتورسازی "علی مبخوط" موفق شد گل الجزیره را به ثمر برساند. یک دقیقه پس از این گل مسعود ابراهیم زاده بازیکن تعویضی تراکتورسازی موفق شد اختلاف را به دو گل برساند و گل سوم را وارد دروازه حریف کند.

در دقایق پایانی بازهم تراکتورسازی تیم برتر زمین بود و این فرصت را داشت تا برتعداد گل هایش بیفزاید اما اخراج محمد ابراهیمی در دقیقه ۸۳ کار را برای تبریزی ها سخت کرد. در این صحنه حرکت ابراهیمی درون محوطه جریمه با خطای مدافع الجزیره همراه بود که این بازیکن سرنگون شد اما داور نه تنها پنالتی نگرفت بلکه به ابراهیمی کارت زرد نشان داد تا وی با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شود و تراکتورسازان دقایق باقیمانده را ۱۰ نفره دنبال کنند. محمد نصرتی هم در این بازی کارت زرد گرفت.

هفته نخست مرحله گروهی یازدهمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا درحالی فردا چهارشنبه با برگزاری ۸ دیدار به پایان می‌رسد که دو نماینده دیگر فوتبال باشگاهی ایران در اصفهان و دوحه به میدان خواهند رفت. برنامه این رقابت ها به شرح زیر است:

چهارشنبه - ۰۹/۱۲/۹۱

گروه C:

* سپاهان ایران - النصر امارات، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

* الاهلی عربستان - الغرافه قطر، ساعت ۲۱، ورزشگاه شاه عبدالعزیز عربستان

گروه D:

* العین امارات - الهلال عربستان، ساعت ۱۹، ورزشگاه بن محمد العین

* الریان قطر - استقلال ایران، ساعت ۱۹:۵۰، ورزشگاه الریان دوحه

گروه G:

* سانفرانسیسکو هیروشیما ژاپن - بنیادکار ازبکستان، ساعت ۱۹، ورزشگاه بیگ آرچ هیروشیما

* پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی - بیجینگ گوآن چین، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه پوهانگ استیلرز

گروه H:

* سنترال کوآسک مارینرز استرالیا - سوان سامسونگ بلووینگز کره‌جنوبی، ساعت ۱۹، ورزشگاه سنترال کوآسک گاسفورد

* گویژو رینه چین - کاشیما ریسول ژاپن، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه المپیک گویانگ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی استقلالی1804

      یاشاسین آذربایجان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج