اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۶۸۱۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

فعالیت هوای امروز تهران، ناسالم برای همه

معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران اعلام کرد که کیفیت هوای امروز تهران در شرایط ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا: معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران اعلام کرد که کیفیت هوای امروز تهران در شرایط ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.

محمد رستگاری در گفت‌وگویی در این‌باره گفت: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، شاخص کیفی هوای تهران ۱۵۳ و در شرایط ناسالم برای تمام افراد جامعه قرار دارد قرار دارد و در این در حالی است که حد شاخص استاندارد باید روی عدد ۱۰۰ باشد.

وی با بیان اینکه انتظار می­ رود این شرایط در روز شنبه کمابیش برقرار باشد، اضافه کرد:‌ توصیه می‌کنیم که شهروندان در این شرایط از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.

همچنین احد وظیفه، مدیر پیش‌ بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اطلاعیه شماره ۱۰۳ هواشناسی که امروز صادر شده است، به ایسنا گفت:‌ طبق گزارش سامانه‌های سنجش آلودگی، میانگین ۲۴ ساعته گذشته شاخص کیفیت هوا در کلان شهر تهران در ساعت ۸ صبح جمعه ۱۵۲ بوده است، این وضعیت کم و بیش در غالب کلان‌شهرهای بزرگ و صنعتی مانند کرج، اصفهان، اراک، مشهد و تبریز نیز حاکم است که با توجه به حاکم بودن شرایط پایداری نسبی تا روز شنبه، انتظار می‌رود، شرایط نامطلوب کیفیت هوا در روز جمعه تداوم و افزایش غلظت آلاینده‌ها و ناسالم بودن هوا برای تمام گروه‌های سنی در کلان‌شهرها به ویژه تهران، البرز، اصفهان و مشهد طی روزهای جمعه و شنبه ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود با شروع بارندگی در روز شنبه به تدریج کیفیت هوا به شرایط مطلوب بازگردد، اظهار کرد:‌ از این رو توصیه می‌شود در این مدت شهروندان تا حد امکان از خودروهای شخصی کمتر استفاده کرده و افراد آسیب‌پذیر شامل کودکان، سالمندان و بیماران تنفسی از تردد غیرضرور در فضای خیابان‌ها خودداری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین خاوری

      خیلی فجیح اینجا هوا الودس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج