adexo3
۴۵۱۱۶
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نصف سکوهای آزادی مال تبریزی ها!

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز مي گويد بازي استقلال با تراکتورسازي بايد يک داربي قرمز و آبي ديگر باشد و ۵۰ درصد از سکوهاي ورزشگاه هم به تيم تبريزي اختصاص پيدا کند.

ایسنا: مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز مي گويد بازي استقلال با تراکتورسازي بايد يک داربي قرمز و آبي ديگر باشد و ۵۰ درصد از سکوهاي ورزشگاه هم به تيم تبريزي اختصاص پيدا کند.

جعفر جعفري درباره ديدار اين هفته‌ تيمش برابر استقلال اظهار کرد: ما روز جمعه بازي حساسي را در پيش داريم که به نوعي يک فينال به حساب مي‌آيد. هر دو طرف به سه امتياز بازي چشم دوخته‌اند. خوشبختانه تراکتورسازي از ابتداي فصل پا به پاي تيم‌هاي قدرتمند پيش آمده و همواره بين چهار تيم جدول اول بوده است.

وي افزود: شش هفته‌ به پايان ليگ باقي مانده و تيم‌ها بايد در اين شرايط خودشان را نشان دهند. اميدواريم با بضاعتي که داريم بتوانيم بهترين نتيجه‌ را در اين فصل به دست آوريم.

جعفري با اشاره به اين که استقلال موضوع اختصاص ۱۰ درصد جايگاه ورزشگاه به تراکتورسازي را کنار بگذارد، گفت: ما از استقلال انتظار داريم که موضوع ۱۰ درصد را فراموش کند و همان طور که تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال در شهرستان‌ها ظرفيت زيادي از ورزشگاه را به خود اختصاص مي‌دهند، در اين بازي هم بايد راه را براي ورود هواداران تراکتورسازي به ورزشگاه باز کنند. بايد کمک کنند که يک داربي قرمز و آبي ديگر رقم بخورد و ۵۰ درصد از سکوها براي استقلال و ۵۰ درصد هم براي تراکتور باشد.

وي در ادامه گفت: از هواداران هر دو تيم مي‌خواهم به هم احترام بگذارند. از هواداران تراکتورسازي هم درخواست مي‌کنم که احترام قلعه‌نويي را نگه دارند، چرا که تراکتورسازي فصل گذشته با حضور او آسيايي شد. بايد حاشيه‌ها را دور کنيم و يک بازي زيبا را انجام دهيم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي درباره احتمال تمديد قرارداد توني اوليويرا به ايسنا گفت: ما از عملکرد اين مربي راضي هستيم تا الان نايب قهرمان ليگ برتر شده ايم و به آينده هم اميد زيادي داريم. با اين حال تمديد قرارداد اين مربي بستگي به بودجه اي دارد که براي فصل بعد در اختيار ما قرار مي‌دهند.

جعفري درباره خريدهاي تراکتورسازي در نيم فصل گفت: ما سه بازيکن آورديم که دو نفرشان خارجي بودند و ديگري هم جواد کاظميان بود. کاظميان درخشش خيره کننده اي داشت و به خوبي در تيم جا افتاده است. انتظار ما هم از او به عنوان يک بازيکن حرفه‌اي همين بود. فکر مي‌کنم کاظميان در تراکتورسازي به حقش رسيده است.

وي درباره بحث‌هايي که در چند هفته‌ گذشته پيرامون اشتباه‌هاي داوري پيش آمده گفت: بعضي تيم‌ها از اشتباه‌هاي داوري بيشترين سود را برده‌اند و اين اتفاق شائبه برانگيز بوده است، اما هر چه بوده گذشته و داوران بايد دقت کنند که در شش هفته‌اي که به پايان فصل باقي مانده شرايط به گونه‌اي نشود که به خاطر اشتباه‌هاي آنها تيمي از قهرماني دور شود و يا تيم ديگري به دسته پايين‌تر برود. من آناليز نکرده ام که در اين فصل اشتباه‌هاي داوري چقدر به ضرر تراکتورسازي بوده است. اما هر چه بوده تمام شده و داوري از اين به بعد بايد براي همه تيم‌ها خوب باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شمالی

      به عنوان یه پرسپولیسی
      استقلالی ها اجازه ندین. ورزشگاه رو پر کنید اجازه ورود ندین به تراکتوری ها.

      پاسخ ها

      • crazy

        حالا شما به عنوان ی پرسپولیسی چی میشه بری ی تیم تهرانی رو تشویق کنی...من شنیدم پرسپولیسا قراره برن تراکتورو تشویق کنن این خیلی ... میتونه باشه!!!

    • reza

      دیگه چی می خوای؟

    • بهروز

      جفت استقلال پرسپولیس مثل ... از تراکتور میترسند :)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما شما تراختوری هستی...ببخشیدا تو رفت استقلال بود که تراکتورو زد....محض اطلاع

      • رویا

        تو بازی رفت تراکتور، استقلال رو زد این بار میزنه یاشاسین تراکتور

      • yenilmez

        پرسپولیس ام ولی عاشق طرفدارای تراکتور سازی بهتره بگیم از انژری ما هواداراش ترس دارند.

    • علی استقلالی1804

      استقلالی ها و پرسپولیسی ها این بار اتحاد باشید تا تراختور را شکست دهیم بابا اینا دیگه چقدر رو دارند

      پاسخ ها

      • رویا

        حتما منظورت متحد باشید هست دیگه؟ هر کاری هم بکنین بازم کم میارین جلوی تماشاگرای تراکتور کلاس این تماشاگرا خیلی بالاتر از شماهاس

    • اميرح

      خخخخخ. . . . چه خجسته است اين مديرعامل :-))

    • امید

      خخخخخخخ.....
      تهران شهر ترک هاست، شکی درش نیست ، شک دارید یک سر به بازار تهران بزنید و امثالهم. اکثرشون ترک هستن و در واقع تهران دست ترک هاست.تازه چندین سال قبل طبق آمار ترک های ایران 35 میلیون بودن که الان بیشتر هم هستن اینم بگم این یعنی نصف ایران. میخواید با نصف ایران طرف شید آیا ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج