۴۵۲۳۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

چه تیمی به لیگ برتر می آید؟

چهار هفته دیگر سرنوشت لیگ یک و تیم هایی که به صورت مستقیم به لیگ برتر راه خواهند یافت و آنهایی که باید در پلی آف بازی کنند معلوم خواهد شد.

چه تیمی به لیگ برتر می آید؟

تماشا: چهار هفته دیگر سرنوشت لیگ یک و تیم هایی که به صورت مستقیم به لیگ برتر راه خواهند یافت و آنهایی که باید در پلی آف بازی کنند معلوم خواهد شد.

در گروه اول معمای صعود کمی آسانتر است. گسترش فولاد فاصله خود را با دیگران زیاد کرده و مدعی اول صعود است اما چند تیم دیگر برای رسیدن به پلی آف می جنگند.

اما در گروه دوم هنوز چیز خاصی معلوم نیست و باید منتظر هفته های آتی بود تا تیم های صعودکننده مشخص شوند. شرح کامل بازی های آتی تیم هایی که شانس صعود دارند را خواهید خواند.

گروه اول: گسترش در لیگ برتر همه دنبال پلی آف

گسترش فولاد 46 امتیازی است و نفت مسجد سلیمان، الوند همدان، مس سرچشمه و گل گهر سیرجان 39، 38، 37 و 35 امتیازی هستند. گسترش فولاد با فاصله 7 امتیازی خود تقریبا صعود مستقیم خود را به لیگ برتر قطعی کرده است هر چند که آنها بعد از این هفته که با شهرداری اراک بازی خواهند کرد سه بازی دشوار را خواهند داشت.

بازی با ابومسلم در مشهد، مس سرچشمه و الوند همدان بازی های آینده این تیم هستند. تیم های دیگر بیشتر برای رسیدن به پلی آف مبارزه خواهند کرد.

بازی این هفته نفت مسجد سلیمان برابر مس سرچشمه بازی حساس و تعیین کننده ای خواهد بود و پیروزی می تواند کلید رسیدن هر کدام از این دو تیم به پلی آف باشد. مس در هفته ماقبل آخر با گسترش فولاد هم بازی خواهد کرد.

الوند هم در دو هفته پایانی دو بازی سخت دارد. اولی در مشهد و برابر ابومسلم است و دومی در همدان و مقابل گسترش فولاد. گل گهر هم که اگرچه 4 امتیاز کمتر از نفت دارد اما آنها اگر بتوانند نساجی قائمشهر را در مازندران پشت سر بگذارند می توانند در هفته آخر با پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان و البته با توجه به نتایج دیگر تیم ها به پلی آف بروند.

روی کاغذ ابومسلم هم برای رسیدن به پلی آف شانس دارد. هر چند که شانس آنها زیاد نیست اما حداقل بازی های آنها برابر گسترش فولاد و الوند همدان در مشهد تعیین کننده هستند.


گروه دوم: گره کور صعود

این گروه معادلات پیچیده تری دارند. استقلال خوزستان ۴۲ امتیازی است. شهرداری های یاسوج و تبریز ۴۰ امتیازی هستند. راهیان ۳۷ امتیاز دارد و پاس ۳۵ امتیازی است. شهرداری یاسوج به نسبت بازی های راحت تری دارد. آنها جز در بازی آخر مقابل تیم های انتها و میانه جدولی قرار خواهند گرفت.

استقلال خوزستان دو بازی اول خود را مقابل راهیان کرمانشاه و شهرداری تبریز برگزار خواهد کرد و اگر از این دو بازی به سلامت بگذرد می تواند تا حدود زیادی صعود خود به لیگ برتر یا رسیدن به پلی آف را قطعی کند.

شهرداری تبریز جز استقلال خوزستان باید با راهیان هم بازی کند. پیروز شدن مقابل استقلال خوزستان می تواند حداقل باقی ماندن در میان دو تیم اول را برای تیم تضمین کند. راهیان هم سه بازی دشوار خواهد داشت. تیم کرمانشاهی که مدت زیادی از فصل را صدرنشینان بود حالا برای صعود باید سه تیم از چهار تیمی را کنار خود می بیند شکست دهد. پاس هم شانس کمی برای رسیدن به پلی آف دارد اما در هر حال پیروزی مقابل راهیان و شهرداری یاسوج می تواند تحت شرایطی آنها را به پلی آف برساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      خدایا چی میشه ابومسلم صعود کنه

    • alireza

      گل گهر تلاشتو بكن اگه اس كريم بخواد ايشالله ميريم پلي اف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج