۴۵۳۵۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

چرا وین رونی روی نیمکت نشست؟

وین رونی در دیدار حساس سه شنبه شب مقابل رئال مادرید با تصمیم عجیب فرگوسن در ترکیب اصلی قرار نگرفت و در بین ستاره های روی نیمکت این تیم قرار داشت. روزنامه «سان» به بررسی این تصمیم عجیب فرگوسن پرداخته است

چرا وین رونی روی نیمکت نشست؟

تماشا: وین رونی در دیدار حساس سه شنبه شب مقابل رئال مادرید با تصمیم عجیب فرگوسن در ترکیب اصلی قرار نگرفت و در بین ستاره های روی نیمکت این تیم قرار داشت. روزنامه «سان» به بررسی این تصمیم عجیب فرگوسن پرداخته است:

چرا وین رونی روی نیمکت نشست؟

آیا غیبت رونی در زمین به یونایتد ضربه زد؟

- رونی ۳ سال است در یک بازی خانگی لیگ قهرمانان گل نزده و یونایتد هم قبل از اخراج نانی بازی را کاملا در دست داشت. با توجه به عملکرد بسیار خوب رونی در پیروزی ۴- صفر شنبه شب مقابل نورویچ انتظار می رفت او در ترکیب اصلی قرار بگیرد. او در فاصله ۱۷ دقیقه به پایان بازی وارد زمین شدو یک موقعیت بسیار خوبگلزنی داشت اما توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

آیا نانی ثابت کرد شایسته قرار گرفتن در ترکیب اصلی است؟

- بله، نانی سازنده گل اول یونایتد بود و آنها را در موقعیتی بسیار خوب قرار داد. بعد از اینکه شوت رابین فان پرسی بلاک شد نانی خیلی سریع توپ را از واران گرفت و با ارسال خود رویگل به خودی سرخیو راموس تاثیر زیادی داشت. نانی قبل از اخراج خود بارها برای رئال خطرساز شد و نهایت استفاده را از دوندگی دنی ولبک انجام داد.

آیا اختلافی بین رونی و فرگوسن وجود دارد؟

- فرگوسن و رونی از زمانی که ستاره یونایتد در اکتبر ۲۰۱۰ اعلام کرد می خواهد این باشگاه را ترک کند رابطه چندان نزدیکی با هم ندارند. رونی در سال ۲۰۱۰ از اینکه ترکیب یونایتد به اندازه کافی قوی نیست و بازیکن خوب ندارد ابراز ناراحتی کرد و اعلام کرد می خواهد باشگاه را ترک کند اما خیلی زود نظرش را تغییر داد و قراردادی بلندمدت را با شیاطین سرخ به امضا رساند. جذب رابین فان پرسی از آرسنال نشان داد فرگوسن دیگر روی این موضوع که رونی تمام گل های تیم را به ثمر برساند حساب نمیکند.

آینده برای وین رونی چطور خواهد بود؟

- احتمالا منچستریونایتد پیشنهادهایی که برای جذب وین رونی دریافت خواهد کرد را بررسی می کند، خصوصا در حالی که شایعه بازگشت کریس رونالدو در تابستان به اولدترافورد به گوش می رسد. هر پولی که از فروش رونی به دست بیاید برای بازگرداندن کریس رونالدو به یونایتد هزینه خواهد شد. مطمئنا رئال می خواهد ۸۰ میلیون پوندی که در سال ۲۰۰۹ برای جذب این ستاره پرتغالی به یونایتد پرداخت را پس بگیرد. رونی مطمئنا پیشنهادهای زیادی خواهد داشت و مالکان عرب پاری سن ژرمن شاید اصلی ترین مشتری او باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج