اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۴۵۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تا اينجا رأي کاراته بيشتر است

نظرسنجي براي بقای کشتي در المپيک

در نظرسنجي سايت معتبر ورزشي ESPN که بعد از تصميم هيئت اجرايي IOC انجام شد، رشته‌هاي کاراته و اسکيت بالاتر از کشتي قرار گرفتند.

ورزش سه: در نظرسنجي سايت معتبر ورزشي ESPN که بعد از تصميم هيئت اجرايي IOC انجام شد، رشته‌هاي کاراته و اسکيت بالاتر از کشتي قرار گرفتند.

سايت معتبر ورزشي ESPN بعد از تصميم هيئت اجرايي کميته بين‌المللي المپيک (IOC) مبني بر حذف کشتي از بازي‌هاي المپيک ۲۰۲۰ اقدام به برگزاري نظرسنجي به منظور حذف يکي از رشته‌هاي ورزشي از بازي‌هاي المپيک به جاي کشتي و جايگزيني رشته مورد علاقه مخاطبان کرد.

در اين سايت که يکي از معتبرترين سايت‌هاي ورزشي به شمار مي‌رود بعد از تصميم کميته بين‌المللي المپيک براي حذف کشتي از بازي‌هاي المپيک، ۲۶ رشته ورزشي که بايد در المپيک حضور داشته باشند به معرض نظرسنجي گذاشته شده‌اند که کداميک در المپيک باقي بمانند و کداميک از المپيک حذف شوند. سايت "ورزش سه" هم با توجه به درخواست زياد مخاطبين ، اين خبر را مجدداً به روي خروجي سايت گذاشته ، تا هموطنان بيشتري بتوانند در اين نطر سنجي شرکت کنند تا به اميد خدا کشتي که از ورزش هاي ملي کشور عزيزمان است ، از المپيک حذف نشود .

در قسمت بالاي اين نظرسنجي سوال شده است که کدام رشته بايد به جاي کشتي از المپيک حذف شود که اسامي ۲۶ رشته آمده است که تا اين لحظه که ۲,۴۰۴,۹۰۰ نفر شرکت کرده‌اند، بدمينتون با ۵.۲ درصد، تکواندو و پنج‌گانه مدرن با ۴.۶ درصد در صدر رشته‌هاي حذفي قرار دارند.

در قسمت دوم نظرسنجي هم سوال شده است شما دوست داريد شاهد کدام رشته در بازي‌هاي المپيک ۲۰۲۰ باشيد؟ که در اين قسمت ۸ رشته ورزشي شامل ۱- کشتي ۲- بيس‌بال و سافت‌بال ۳- کاراته ۴- کوهنوردي ۵- ووشو ۶- اسکواش ۷- موج‌سواري و ۸- اسکيت جز گزينه‌ها هستند که تا اين لحظه کاراته با ۶۰.۴ درصد بالاترين آمار را براي حضور در المپيک ۲۰۲۰ به خود اختصاص داده است. اسکيت با ۳۴.۳ درصد و کشتي با ۴.۷ درصد در رده‌هاي بعدي قرار دارند. اين در حالي است که در روزهاي نخست حذف کشتي از المپيک، کشتي با ۸۳.۵ درصد بالاترين آمار را براي باقيماندن در المپيک به خود اختصاص داده بود.

علاقمندان براي باقي ماندن کشتي در المپيک بايد در قسمت دوم به کشتي (wrestling) رأي دهند و در قسمت اول به يکي از رشته‌هايي که به جاي کشتي بايد از المپيک حذف شوند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج