اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۹۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تذکر رسمي کميته انضباطي به قهرماني

رييس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال با تذکر رسمي به محسن قهرماني، گفت: بخاطر رفتار تند او در بازي پرسپوليس و راه‌آهن فعلا به او تذکر مي‌دهيم اما اگر تکرار شود برخورد ديگري خواهيم داشت.

ایسنا: رييس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال با تذکر رسمي به محسن قهرماني، گفت: بخاطر رفتار تند او در بازي پرسپوليس و راه‌آهن فعلا به او تذکر مي‌دهيم اما اگر تکرار شود برخورد ديگري خواهيم داشت.

اسماعيل حسن‌زاده درباره برخورد کميته انضباطي فدراسيون فوتبال با محسن قهرماني که رفتار تندي در قضاوت مسابقه پرسپوليس و راه‌آهن داشت، اظهار کرد: اگرچه کميته انضباطي صلاحيت رسيدگي به رفتار اهانت‌آميز تمام عوامل فوتبال را دارد و از طرفي قهرماني هم در برخي از صحنه‌هاي آن مسابقه از جمله برخورد با بازيکن تيم راه‌آهن (بهشاد ياورزاده) رفتار اهانت‌آميزي داشت اما چون اين موضوع از سوي قهرماني سابقه نداشته است، کميته انضباطي فعلا به او تذکر مي‌دهد.

وي افزود: به قهرماني تذکر مي‌دهيم که به اعصابش مسلط باشد و سعي کند به عنوان داور و قاضي نظم و انضباط يک مسابقه، الگويي براي بازيکنان باشد. بي‌شک اگر چنين رفتاري از او تکرار شود، ديگر به تذکر بسنده نخواهيم کرد. از قهرماني که داور خوبي است انتظار داريم با حوصله‌تر در ميادين ظاهر شده و در رفتار با بازيکنان هم به مانند قضاوت‌هايش خوب باشد. اميدواريم قهرماني قضاوت‌هاي بي‌حاشيه‌اي را در ميادين داخلي و خارجي داشته باشد.

رييس کميته انضباطي در اتمام حجت با قهرماني تصريح کرد: تاکيد مي‌کنم که اميدواريم چنين رفتارهايي ديگر از سوي قهرماني تکرار نشود اما در غير اين صورت، چه کسي از او شکايت بکند و چه نکند، کميته انضباطي حق ورود به مساله و برخورد با او را دارد.

وي در واکنش به اينکه آيا براي اولين بار است که داوري از کميته انضباطي تذکر مي‌گيرد، به ايسنا گفت: زماني که رييس کميته انضباطي استان گيلان بودم در دو مورد با دو داور برخورد کرديم که يکي بخاطر اهانت داور و ديگري بخاطر هول دادن يکي از بازيکنان بود که آن زمان اعمال تنبيه شد. از زماني که عهده‌دار کميته انضباطي فدراسيون شدم هم سال گذشته به يکي از داوران تذکر داديم. ما به هيچ وجه صلاحيت اظهارنظر درباره مسايل فني داوري را نداشته و همواره خودمان را از اين کار برحذر داريم اما همه بايد بپذيرند که طبق قانون در صورت تخلف انضباطي کليه عوامل فعال در فوتبال حتي ناظران فدراسيون، کميته انضباطي مي‌تواند با او برخورد کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج