اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۱۸۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

روزهای سخت کاپیتان تمام نمی شود؟

و دوباره اشک های مهدوی کیا...

شروع سال ۹۲ هم برای کاپیبتان کیا اصلا خوشایند نبود. او در ساعت های اولیه روز ۱۶ فروردین، خبر درگذشت مادرش را شنید.

و دوباره اشک های مهدوی کیا...

تماشا: سال 1391 برای مهدی مهدوی کیا خوب تمام نشد. کاپیتان محبوب پرسپولیس در آخرین روزهای اسفند 91 خیلی غیرمنتظره از فوتبال خداحافظی کرد. این خداحافظی ناگهانی گمانه زنی های زیادی را به دنبال داشت. خیلی ها معتقد بودند که مهدوی کیا به دلیل اختلاف با گل محمدی زودتر از موعد خداحافظی کرده است اما هیچ کدام از دو طرف این مسئله را تایید نمی کردند و می گفتند این تصمیم در فضایی دوستانه گرفته شده است.

اما حضور مهدوی کیا در آخرین برنامه 90 در سال 91 نشان داد که این اتفاق اصلا با رضایت قلبی مهدی نیفتاده است. اشک های او در مصاحبه با فردوسی پور باعث ناراحتی خیلی از هواداران این تیم شد و جو بدی علیه گل محمدی به راه افتاد، به طوری که او در یک تصمیم احساسی و عجولانه اعلام کرد که از سمتش استعفا می دهد. هرچند یکی دو روز بعد یحیی با تماس مهدی از تصمیمش منصرف شد و به پرسپولیس برگشت.

و دوباره اشک های مهدوی کیا...

اما شروع سال ۹۲ هم برای کاپیبتان کیا اصلا خوشایند نبود. او در ساعت های اولیه روز ۱۶ فروردین، خبر درگذشت مادرش را شنید. به این ترتیب او که قرار بود برای تماشای بازی امروز پرسپولیس و داماش به رشت برود راهی شهر زادگاهش شد تا در مراسم تشییع پیکر مادرش حاضر باشد. از گوشه و کنار خبر دیگری هم شنیده می شود. مثل اینکه مهدوی کیا قصد دارد برای برگزاری خداحافظی به آلمان و شهر هامبورگ برود، اتفاقی که قطعا به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نخواهد آمد.

مهدوی کیا: در ورزشگاه اختصاصی هامبورگ خداحافظی می کنم

مهدی مهدوی کیا قبل از درگذشت مادرش با فارس گفت و گو کرد. مهدوی کیا درباره بازی نیمه نهایی جام حذفی با داماش گفت: «پرسپولیس قطعا یک روز سخت در چمن مصنوعی رشت دارد. داماش تیم خوبی است اما من به پرسپولیس و بازیکنانش که با انگیزه آماده این بازی هستند، امیدوارم. من هر روز در فکر حضور پرسپولیس در فینال جام حذفی و ۳ یا ۴ دقیقه بازی کردن هستم تا با مردم و هواداران خداحافظی کنم.»

مهدوی کیا درباره مذاکره با باشگاه هامبورگ برای بازی خداحافظی اش گفت: «این موضوع در حد حرف است اما بازی خداحافظی من قطعا در ورزشگاه اختصاصی هامبورگ برگزار می شود. برای این بازی برنامه ریزی شده است چون من خاطرات بسیار خوبی از آلمان دارم و هامبورگی ها هم همیشه به من لطف داشته اند.»

مهدوی کیا درباره وضعیت تیم ملی هم صحبت کرد: «ما برای رفتن به جام ملت های آسیا کار سختی نداریم اما نباید حریفان را دست کم بگیریم. برای صعود به جام جهانی اما کارمان مشکل شده چون کره جنوبی و ازبکستان نتایج خوبی گرفته اند اما همه باید کمک کنیم که تیم ملی حالا به هر طریقی شده راهی جام جهانی شود چون این اتفاق به نفع تیم فوتبال است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سرور

      مهدوی کیای عزیز ما را در غم خود شریک بدان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج