۴۷۴۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

در اقدامی غیر منتظره؛

مایلی‌کهن به تیم گهر دورود بازگشت

مدیرعامل باشگاه گهر دورود با اعلام خبر بازگشت محمد مایلی‌کهن به تیم فوتبال این باشگاه گفت: بازیکنان گهر دورود قرار است از فردا تمرینات گروهی را از سر گیرند.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه گهر دورود با اعلام خبر بازگشت محمد مایلی‌کهن به تیم فوتبال این باشگاه گفت: بازیکنان گهر دورود قرار است از فردا تمرینات گروهی را از سر گیرند.

پس از مشکلاتی که برای برگزاری تمرینات تیم فوتبال گهر دورود در آستانه بازی با استقلال پیش آمد و منجر به تعطلیلی آن شد، محمدرضا خروطی با دعوت مجدد از محمد مایلی‌کهن، از این مربی خواست با بازگشت به تیم گهر دورود، هدایت تمرینات آماده‌سازی این تیم را برعهده بگیرد.

محمدرضا خروطی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: از محمد مایلی‌کهن خواستیم تا با بازگشت به تیم گهر دورود، در بازی‌های باقیمانده لیگ برتر این تیم را همراهی کند. به سرپرست تیم هم گفته شده تا به بازیکنان اعلام کند فردا(دوشنبه) ساعت ۱۰ صبح در محل برگزاری تمرینات حاضر شوند.

مدیرعامل باشگاه گهر دورود همچنین افزود: امیدواریم با تشریک مساعی و بازی‌های خوب تیم در دیدارهای باقیمانده لیگ برتر، جوابگوی انتظارات مردم دورود باشیم. ما رفیق نیمه راه نیستیم و تلاش می‌کنیم تا پایان مسابقات تیم کارش را ادامه دهد تا به لیگ و اعتبار فوتبال لرستان خدشه‌ای وارد نشود.

این اتفاق در حالی رخ داد که محمد مایلی‌کهن صبح امروز در بیانیه‌ای که یک نسخه آن در اختیار گروه ورزشی خبرگزاری مهر قرار گرفت، بصورت رسمی از مردم دورود خداحافظی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج