adexo3
۴۹۲۹۱
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

لک: همه می گویند از نیلسون بهتری

شاید کمتر بازیکنی در لیگ برلتر به اندازه لک، بدون تعارف درباره علاقه اش به یکی از دو تیم پایتخت صحبت کند. این دروازه بان ۲۲ ساله با اتمام قراردادش در پایان فصل می تواند از صبا جدا شود.

لک: همه می گویند از نیلسون بهتری
روزنامه تماشا: شاید کمتر بازیکنی در لیگ برتر به اندازه لک، بدون تعارف درباره علاقه اش به یکی از دو تیم پایتخت صحبت کند. این دروازه بان ۲۲ ساله با اتمام قراردادش در پایان فصل می تواند از صبا جدا شود.

مسئله ای که باعث شده دوباره نام لک و پرسپولیس به هم پیوند بخورد اما خودش در گفت و گو با سایت گل این ماجرا را تکذیب می کند: «هنوز ۲ بازی از فصل باقی مانده و خوب نیست درباره پیشنهادها حرف بزنیم.

تمرکز من روی صباست اما هر روز می بینم که می نویسند شاید حامد لک به پرسپولیس برود. باید بگویم من یک کلمه هم با مسئولان پرسپولیس صحبت نکرده ام. دو بازی دیگر با صبا قرارداد دارم و باید با جان و دل برای این تیم بازی کنم. هر چند بازی های ما اهمیتی ندارد اما برای اعاده حیثیت بازی می کنیم تا باشگاه و آقا صمد از ما راضی باشند. می گویم پیشنهادی از پرسپولیس به دستم نرسیده اما یکی دو تیم بزرگ من را برای فصل بعد می خواهند.»

با تمدید احتمالی قرارداد نیلسون، شانس حضور لیک در پرسپولیس کمرنگ می شود اما این دروازه بان جوان می گوید تا لحظه آخر منتظر پیشنهاد پرسپولیس می ماند: «نیلسون گلر بزرگی است. هم از نظر سن و سال و هم از نظر توانایی. او برای پرسپولیس زحمت کشیده اما هر کس من را در کوچه و خیابان می بیند یا حتی بازیکنان دیگر تیم ها، همه می گویند از نیلسون بهتری.

من دوست ندارم با کسی مقایسه شوم اما اگر من هم این تعداد بازی را در پرسپولیس انجام بدهم و مربی به من هم اعتماد کند می توانم بهترین عملکرد را ارائه بدهم. در کل باید بگویم دوست دارم به پرسپولیس بروم اما هنوز پیشنهادی از این تیم دریافت نکرده ام. البته تا روز آخر هم منتظر پیشنهاد پرسپولیس می مانم و تیم آینده ام را انتخاب نمی کنم.»

لک با وجود اینکه می خواهد به قواعد حرفه ای فوتبال پایبند باشد، تلاشی برای پنهان کردن علاقه اش به پرسپولیس نمی کند: «خیلی زشت است بعضی ها بلافاصله بعد از امضای قرارداد با پرسپولیس می گویند از بچگی پرسپولیسی بودم یا اینکه عاشق رنگ قرمز هستم. اگر روزی به پرسپولیس رفتم مثل بعضی ها بعد از امضای قرارداد نمی گویم عاشق پرسپولیسم، چون عشقم را قبلا ثابت کرده ام و در تمام مصاحبه هایم گفته ام که پرسپولیسی دو آتشه هستم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      منم خیلی دوست دارم اما بهتر از نیلسون نیستی و یکی از دروازبانهای خوب ایران بشمار می ایی

    • ساروين

      اي ول خيلي باحالي داداش بعد از مدتها يكي پيداشد كه به خاطر پول يه تيم رو دوست نداشته باشه

    • arman

      مجله جان ليگ برتر نه لیگ برلتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج