اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۲۹۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عزیزی:

با حرف های کفاشیان باید درِ فوتبال را تخته کرد

مصاحبه کفاشیان در برنامه ۹۰ واکنش های زیادی به دنبال داشت.

با حرف های کفاشیان باید درِ فوتبال را تخته کرد
روزنامه تماشا: مصاحبه کفاشیان در برنامه ۹۰ واکنش های زیادی به دنبال داشت.

خداداد عزیزی یکی از اولین افرادی است که به مصاحبه رئیس فدراسیون واکنش نشان می دهد. او در این مورد به تسنیم گفت: «واقعا باید تاسف خورد و با حرف های کفاشیان درِ این فوتبال را تخته کرد. من این برنامه را ندیدم ولی آنطور که شنیده ام، آقای کفاشیان خیلی چیزها که فقط باعث تاسف است را تاییدکرد.

او به راحتی بسیاری از اتفاقات زشت و تاسف آور را تایید کرد و واقعا معلوم نیست چرا همچنان روی میز ریاست نشسته است. قبلا فکر می کردم کفاشیان صداقت دارد و سالم است ولی الان نمی دانم در مورد حرف های او چه چیزی بگویم. در فوتبالی که رئیس آن خیلی چیزها را تایید می کند باید شاهد زد و بند در مسابقات فوتبال و رخنه دلال ها به این فوتبال باشیم.

جالب اینجاست که جدیدا در مورد مربیان منشوری چیزی شنیده ام که واقعا تعجب آور است. آقایان گفته اند این مربیان مورد رأفت اسلامی قرار می گیرند تا دوباره کار کنند. باید بگویم رأفت اسلامی به عنوان مثال برای کسانی در نظر گرفته می شود که ناخودآگاه مرتکب گناه یا خلافی شده اند که شاید از روی عمد نباشد ولی این مربیان که همیشه کارشان تخلف کردن است چرا باید مورد بخشش قرار بگیرند آن هم در حالی که همیشه بحث ناسالم بودن آنها یا مسائلی مثل زد و بند مطرح می شود.»

عزیزی در مورد بحث دلالی که این روزها مطرح می شود هم صحبت کرد: «قطع کردن پای دلال ها در فوتبال ایران تقریبا غیرممکن است ولی تا جایی که امکان دارد باید آنها را از فوتبال دور کرد. این کار نیاز به یک اراده قوی دارد و نیروی انتظامی، قوه قضائیه و چند نهاد دیگر بایددست به دست هم دهند تا مشکلات را برطرف کنند. متاسفانه الان دلال ها در بسیاری از تصمیم گیری های فوتبال ایران نقش دارند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج