adexo3
۴۹۸۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آبادان در لیگ برتر می ماند؟

راه های غیرورزشی برای بقا در لیگ

مدیران آبادانی دو راه غیرورزشی برای بقا در لیگ برتر در پیش گرفته اند، یکی خرید امتیاز یک تیم و دیگری فشار به فدراسیون برای برگزاری لیگ ۱۸ تیمی

راه های غیرورزشی برای بقا در لیگ

روزنامه تماشا: مدیران آبادانی دو راه غیرورزشی برای بقا در لیگ برتر در پیش گرفته اند، یکی خرید امتیاز یک تیم و دیگری فشار به فدراسیون برای برگزاری لیگ 18 تیمی

استقلال خوزستان، شهرداری تبریز، نفت تهران و حالا گسترش فولاد. آبادانی ها برای لیگ برتری ماندن با همه مذاکره می کنند. نمایندگان آبادان می خواهند هر طور شده جلوی بازگشت طلایی پوشان به لیگ یک را بگیرند اما نمی دانند چطور؟ تعلیق های به وجودآمده در پل دو طرف لیگ برتر - لیگ یک حسابی دست آنها را در پوست گردو گذاشته است.

از طرفی آبادانی ها هنوز تلاش ها را برای 18 تیمی ماندن لیگ، پی می گیرند و تا زمانی که 16 تیمی شدن لیگ قطعی نشود، توافق نهایی با هیچ تیمی نخواهند داشت. از طرف دیگر، با طرح بحث تبانی در لیگ یک، هنوز تکلیف تیم های صعود کننده به لیگ برتر مشخص نیست و نفتی ها دقیقا نمی دانند باید با چه تیم هایی برای خرید امتیازشان مذاکره کنند.

گزینه اصلی آبادانی ها، استقلال خوزستان است. استقلال اگر بتواند به لیگ برتر صعود کند برای تامین منابع مالی مشکل دارد و مجبور به فروش سهمیه خود است. در این میان دستور استاندار برای نگه داشتن این تیم در خوزستان، آبادانی ها را بی رقیب و شانس این تیم را برای خرید ارزان سهمیه از آبی ها بیشتر کرده است.

البته اگر استقلال صنعتی بتواند به لیگ برتر برسد. اگر بعد از اعلام حکم تبانی و برگزاری بازی های پلی آف، استقلال لیگ برتری نشد، نوبت به نفت تهران می رسد. آبادانی ها از مدت ها قبل تلاش را برای انتقال نفت به تهران شروع کرده اند و به موفقیت هایی هم رسیده اند.

در روزهای گذشته خبرهایی هم از مذاکرات اولیه آبادانی ها با تبریزی ها برای خرید یک سهمیه از این شهر منتشر شده است تا در صورتی که با انتقال نفت تهران به سواحل اروند مخالفت شد، دست آبادانی ها خالی نماند. بعد از اینکه شایعه ای درباره تمایل مالکان باشگاه گسترش فولاد برای فروش سهمیه این تیم منتشر شد، اوج از تلاش مذاکرات مستقیم نمایندگان خوزستان و آبادان در مجلس با همتایان آذربایجانی خود برای خرید امتیاز یکی از دو تیم شهرداری و گسترش فولاد خبر داد.

نکته کلیدی در این باره این است که به بازیکنان نفت آبادان گفته شده که برای بستن قرارداد با باشگاه های جدید برای فصل بعد عجله نکنند چون احتمال حضور مجدد این تیم در لیگ برتر زیاد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج