۵۰۱۴۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کالری های دریافتی را در ایام عید بشمارید!

گرچه در ایام نوروز اکثر اداره ها و مراکز آموزشی نیمه تعطیل می شوند اما رژیم غذایی تعطیل بردار نیست و باید مراقب کالری مواد غذایی که در این ایام آنها را مصرف می کنید، باشید.

خبرگزاری میزان: گرچه در ایام نوروز اکثر اداره ها و مراکز آموزشی نیمه تعطیل می شوند اما رژیم غذایی تعطیل بردار نیست و باید مراقب کالری مواد غذایی که در این ایام آنها را مصرف می کنید، باشید.

گرچه در ایام نوروز اکثر اداره ها و مراکز آموزشی نیمه تعطیل می شوند اما رژیم غذایی تعطیل بردار نیست و باید مراقب کالری مواد غذایی که در این ایام آنها را مصرف می کنید، باشید؛ با کمی جستجو در اینترنت می توانید کالری مربوط به همه مواد غذایی را به راحتی پیدا کنید و به نوعی مراقب کالری های دریافتی روزانه تان باشید تا به اضافه وزن دچار نشوید.

مواد غذایی

اگر در ایام عید دقت کنید بعد از روز طبیعت احساس می کنیم اضافه وزن پیدا کردیم. سعی کنید در ایام نوروز خویشتن داری کنید. هر ماده غذایی که می خورید حاوی کالری است چه میوه، شیرینی ، آجیل و یا حتی چایی.

اولین اصلی که باید یادمان باشد این است که باید کالری وعده های غذایی نظیر صبحانه ، نهار یا شام محدود شده و به حداقل برسد و حجم پیمانه های این سه وعده غذا در ایام تعطیلات کمتر شود.

چای اگر به گونه ای درست خورده شود هیچ ایرادی ندارد. چای باید تازه دم و ولرم باشد نه داغ و ترجیحا کمرنگ؛ در این صورت میل به مصرف قند کمتر میشود. سعی کنید نوشیدن چای را یک ساعت از مصرف مواد غذایی فاصله بدهید تا جذب مواد غذایی در بدن انجام شود. توجه داشته باشدی چای اگر در حجم بالا مصرف شود، تشنه تان کرده، تپش قلب ایجاد می کند و مصرف آن باید به صورت تفننی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج