اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۰۳۳۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کفاشیان از عرب ها عذرخواهی کرد

رئیس فدراسیون فوتبال ایران به دلیل آنچه «رفتار نامناسب تماشاگران ایرانی» در بازی استقلال و الهلال خواند،‌ از مقامات فدراسیون فوتبال عربستان عذرخواهی کرد.

ایسنا: رئیس فدراسیون فوتبال ایران به دلیل آنچه «رفتار نامناسب تماشاگران ایرانی» در بازی استقلال و الهلال خواند،‌ از مقامات فدراسیون فوتبال عربستان عذرخواهی کرد.

در حاشیه کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، برای بررسی شکایت عربستانی ها از رفتار تماشاگران ایرانی در بازی استقلال و الهلال، با مقامات فدراسیون فوتبال عربستان و کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار و گفت و گو کرد.

کفاشیان در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: پنج شنبه با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت و گو کردیم که بخشی از صحبت های ما درباره شکایت عربستانی ها از میزبانی باشگاه استقلال و اتفاقات رخ داده در جریان دیدار این تیم با الهلال عربستان بود.

وی ادامه داد: به مقامات AFC اطمینان دادیم که اتفاقات روی داده در آن بازی از جمله پرتاب نارنجک دستی، مختص دیدار با تیم عربستانی نبوده و دلیلی بر این مدعا که تماشاگران ایرانی با عربستانی ها خصومت دارند، نیست. این اتفاق در سایر دیدارهای فوتبال در ایران نیز رخ می دهد.

کفاشیان همچنین گفت که قرار شده اختلافات فدراسیون های فوتبال ایران و عربستان بدون ارجاع به شخص ثالث و در گفت و گوهای دوطرفه حل و فصل شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا بالاخره از مقامات فوتبال عربستان عذرخواهی کرده است یا خیر، گفت: بله! در خلال صحبت هایم با آنها تلویحا عذرخواهی کردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیدرضا

      واقعا که آقای کفاشیان
      من نمیخوام کار کسانی که نارنجک انداختن رو توجیه کنم اما آقای کفاشیان شما بی احترامی های بیشمار اعراب رو یادتون رفته که حالا عذر خواهی میکنید ؟؟؟

      یادتون رفته هنگام خواندن سرود ایران در ورزشگاه بحرین ،بحرینی ها و همچنین سعودیهای حاضر در استادیوم بحرین دمپیایی های خودشون رو از پا در آوردن و با دست دمپایی هاشون رو بالا گرفتن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      از قدیم گفتن احترام باید متقابل باشه ،اونها مگه عذر خواهی کردن از بی ادبی هاشون که حالا شما عذر خواهی میکنید ؟؟
      اون بازی ناظر داشته از طرف ای اف سی و اگر هم رای بخواد صادر بشه طبق گزارش ناظر بازی رای صادر خواهد شد و نیازی به عذر خواهی شما نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج