اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۱۳۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مدافع جنجالی استقلال ممنوع الخروج شد!

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: بیش از ۸۰ میلیون تومان به اداره مالیات بدهكار هستم و نمی‌توانم به دلیل ممنوع‌الخروج بودن به امارات بروم.

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: بیش از ۸۰ میلیون تومان به اداره مالیات بدهكار هستم و نمی‌توانم به دلیل ممنوع‌الخروج بودن به امارات بروم.

حنیف عمران‌زاده با ابراز ناراحتی از پاس نشدن چك اسپانسر این باشگاه اظهار داشت: متأسفانه تا به امروز تنها ۱۰ درصد از قراردادم را دریافت كرده‌ام در حالی كه فقط یك روز تا پایان لیگ باقی مانده است.

وی افزود: من ۲۷۰ میلیون تومان از باشگاه استقلال پول گرفته‌ام كه ۲۰۰ میلیون تومان مربوط به دو فصل پیش است به همین خاطر اگر آن ۷۰ میلیون هم محاسبه كنیم فقط ۱۰ درصد از قراردادم را گرفته‌ام.

وی افزود: از مسئولان باشگاه استقلال می‌خواهم حالا كه اسپانسر ما استفاده‌اش را برده و از پیراهن باشگاه استقلال استفاده كرده حالا حداقل پیگیر چكی كه به بازیكنان داده باشند.

وی تأكید كرد: دو فقره چك در تاریخ‌های فروردین و اردیبهشت دارم كه هیچكدام از آنها پول نشده در حالی كه ۵ ماه پیش و اكثر بازیكنان پول گرفتند. می‌توانستم طلبم را بگیریم در این بین وسیله نقلیه‌ام را فروختم و حالا همان ماشین دو برابر شده است. نكته جالب این جاست كه بدانید به خاطر پرداخت نشدن مالیاتم ممنوع‌الخروج هستم و نمی‌توانم با استقلال به امارات بروم. در این بین سر من كلاه رفته و اسپانسر باشگاه پولم را نمی‌دهد.

عمران‌زاده در پایان گفت: شاید باور نكنید اما نزدیك به ۱۰ روز است در محل باشگاه استقلال صبحانه می‌خورم و به قول پدرم اگر با پول طلبم در محل زادگاهم مشاور املاك می‌زدم سود بیشتری می‌گرفتم من خرج خانواده‌‌ام را می‌دهم و گرفتاری‌های زیادی دارم اما در این بین هیچ‌كس پاسخگوی من نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آسمون

      آقا حنیف , خیلی مردی...ایول دمت گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج