اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۳۷۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

علي‌آبادي: دادکان ارزش جواب دادن ندارد

رئيس کميته ملي المپيک گفت: انتقادهاي دادکان را بي ارزش مي‌دانم و جواب او را نمي‌دهم.

خبرگزاری فارس: محمد علي‌آبادي در خصوص انتقادهاي چند باره محمد دادکان از وي گفت: صحبت‌هايي که دادکان مطرح مي‌کند اصلا ارزش جواب دادن ندارد، مردم در مورد عملکردم در ورزش اطلاعات خوبي دارند و اينها (انتقادات دادکان) براي من تبليغ است چون من با مردم ارتباطات زيادي دارم. درکوچه و بازار خيلي با آنها برخورد مي‌کنم و نظر مردم را به خوبي در مورد عملکردم در ورزش و حتي عملکرد دولت نهم و دهم مي‌دانم.

وي ادامه داد: بگذاريد افراد عقده‌هاي خود را هر جوري که مي‌خواهند خالي کنند.

رئيس کميته ملي المپيک کشورمان در خصوص اينکه برخي منتقدين برکناري محمد دادکان از رياست فدراسيون فوتبال را صحيح دانسته اما انتخاب فردي همچون علي کفاشيان را اشتباه مي‌دانند، گفت: من علي کفاشيان را به عنوان جانشين دادکان انتخاب نکردم، کفاشيان را اعضاء مجمع انتخاب کردند، در آن موقع هم من در وزارت ورزش نقشي نداشتم. فکر مي‌کنم زمان آقاي سعيدلو يا عباسي بودکه کفاشيان به عنوان رئيس فدارسيون انتخاب شد، ضمن اينکه رئيس فدارسيون را همواره اعضاي مجمع با راي خود انتخاب مي‌کنند و افراد نقشي ندارند، فدراسيون فوتبال يک مجمع مستقل است.

علي آبادي در خصوص نشست خود با اعضاي هيأت رئيسه انجمن ورزشي نويسان گفت: نشست خوبي را با اعضاي جديد هيأت رئيسه داشتيم. ما هم به آنها اعلام کرديم کميته ملي المپيک در کنار آنها خواهيم بود، انشاالله با تعامل با رسانه هاي ورزشي شاهد شکوفايي هر چه بيشتر ورزش کشورمان باشيم.

رئيس کميته ملي المپيک با اشاره به تاييد اصلاح اساسنامه کميته ملي المپيک از سوي IOC اظهار داشت:کارهاي نامه به IOC توسط کميته ملي المپيک انجام شده و به IOC ارسال شده است. کميته ملي المپيک کار ديگري ندارد که انجام دهد بايد؛ منتظر پاسخ IOC باشيم. اميدوارم اين پاسخ هر چه سريعتر برسد و ما اقدامات لازم را انجام دهيم.

علي آبادي تاکيد کرد: پيگيري اينکه نامه IOC چگونه و کي به دست ما مي‌رسد توسط بهرام افشارزاده، دبير کل کميته ملي المپيک انجام مي‌شود. من خيلي در اين موضوع ورود نکردم و اين موضوع را چند وقتي است که به آقاي افشارزاده واگذار کردم.

علي آبادي در پاسخ به اين سوال که حضور شما در انتخابات رياست جمهوري و عدم ثبت‌نام‌تان شائبه‌هاي زياد به وجود آورده، گفت: به هر حال من موقعي که براي ثبت نام به وزارت کشور رفتم و ديدم که بسياري از آقايان آمده اند و خيلي ها هم قرار است بيايند و اخبارش را به من مي‌دادند احساس کردم با آمدن اين حجمه کانديداي رياست جمهوري ثبت نام من ديگر موضعيتي ندارد. الحمد الله به اندازه کافي کانديداها ثبت نام کرده بودند و اميدوارم يکي از همين نامزدها به انتخاب رئيس جمهور انتخاب شود و ما هم در کنار رئيس جمهور جديد در خدمت مردم باشيم.

رئيس کميته ملي المپيک در خصوص اينکه برخي از نامزدهاي رياست جمهوري در صدد بهره برداري از ورزش در راستاي تبليغات براي خود هستند گفت: اين کار دست وزارت ورزش است، قاعدتا نبايد اجازه دهد نامزدها اين کار را انجام دهند اما من از اين موضوع مطلع نيستم و اين موضوع را از شما مي‌شنوم.

وي با اشاره به اين موضوع که پايان ماموريت محمد رويانيان مدير عامل باشگاه پرسپوليس در آستانه انتخابات رياست جمهوري شائبه برانگيز است، اظهار داشت: من با ورزش کشور ارتباط مستقيم دارم اما در اين ارتباط واقعا بي اطلاع هستم.

علي آبادي در خصوص اوضاع و احوال اين روزهاي ورزش کشور گفت: انشاالله اوضاع ورزش کشور هم خوب مي‌شود.

رئيس کميته ملي المپيک در پاسخ به اين سوال که دولت دهم در آستانه تغيير است و آيا با روي کار آمدن دولت جديد او از سمت خود استعفا خواهد داد يا نه؟گفت: انشاالله ببينيم دولت بعدي کي مي‌آيد، چه مي‌گويد و بعد از آن تصميم مي‌گيرم.

وي افزود: اميدواريم دولت بعدي هم به ورزش بها بدهد و به جوانان اين کشور ارزش بيشتري قائل شود و انشاالله زنجيره و سلسله موفقيت‌هاي ورزش در اين چند ساله داشته حفظ شود و توسعه پيدا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hamed

      انشاالله ببينيم دولت بعدي کي مي‌آيد!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج