adexo3
۵۱۷۶۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بازگشت رحمتی و عقیلی به مدد کی روش

دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید، ایران می‌تواند نتیجه‌ بازی با کره‌جنوبی را تکرار کند. به گفته نبی، جلسه خوبی به همراه رحمتی و عقیلی و آقای کفاشیان برگزار شده و کی‌روش درباره بازگشت این دو بازیکن به تیم ملی تصمیم خواهد گرفت.

ایسنا: دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید، ایران می‌تواند نتیجه‌ بازی با کره‌جنوبی را تکرار کند. به گفته نبی، جلسه خوبی به همراه رحمتی و عقیلی و آقای کفاشیان برگزار شده و کی‌روش درباره بازگشت این دو بازیکن به تیم ملی تصمیم خواهد گرفت.

مهدی محمدنبی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازیکنانی همچون عقیلی، رحمتی و کریمی در اردو نبودند. آقای کریمی که همیشه ارتباط خوبی با تیم ملی داشته و در هر زمان از ما ملی‌پوشان حمایت کرده است. جلسه خوبی به همراه رحمتی و عقیلی و آقای کفاشیان داشتیم و ان‌شاءالله آقای کی‌روش درباره آن دو تصمیم خواهد گرفت.

وی با اشاره به حمایت رسانه‌ها از تیم ملی گفت: با توجه به کارهای پرفشار اجرایی فدراسیون و تیم ملی از رسانه‌ها تقاضا دارم که از ما حمایت کنند. اگر نتوانستم پاسخ آنها را بدهم، گله نکنند. صعود به جام‌جهانی در اولویت است و ایران می‌تواند نتیجه‌ بازی با کره‌جنوبی را تکرار کند. باید همدل و همنظر باشیم و برای نتیجه‌گیری تیم ملی از هم حمایت کنیم.

نبی با بیان این مطلب که تیم ملی با پرواز چارتر هواپیمایی "آسمان" به مسابقات اعزام می‌شود، به خبرنگاران گفت: صحبت‌هایی که از آقای کفاشیان یا فدراسیون نقل‌قول می‌شود، صحت ندارد. آقای کفاشیان در سفری که به عراق داشت، رایزنی‌هایی را انجام داد و طبق پروتکل قرار شد ایران و عراق، تبادل دانش فنی و اعزام مربی و دیدارهایی تدارکاتی با یکدیگر داشته باشند. در این توافقنامه قید شده است که هر کشور هزینه‌های میهمان خود را می‌پذیرد. عراقی‌ها که به ایران می‌آیند، هزینه سفر آنها با ماست و این اتفاق در بغداد برای ما خواهد افتاد.

وی با اشاره به آیین‌نامه کمیته‌ داوران بیان کرد: آقای اصفهانیان پیش کفاشیان بود و فکر می‌کنم که رییس فدراسیون برای او شفاف‌سازی کرده است. کلیات آیین‌نامه داوران به تایید هیات رییسه رسیده اما فدراسیون کمیته‌ حقوقی و تنظیم مقررات دارد که این آیین‌نامه را بررسی می‌کند. بحث آیین‌نامه اسفند ماه مطرح شده و کلیاتش نیز در هیات رییسه تایید شد. در همان جلسه زمان هیات رییسه آقای کفاشیان یک نسخه از آیین‌نامه را به آقای نصیرزاده داد. تا این لحظه خبر ندارم که آقای نصیرزاده آن را به فدراسیون ارائه داده‌اند یا نه. شاید به خود آقای کفاشیان داده باشند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره پیراهن‌های تیم ملی هم گفت: با آقای جعفری، مسئول آل‌اشپورت در ایران مذاکره تلفنی داشتیم. قرار شد از همین نوع لباس مورد نظر ما را که قرار است در دیدار قطر و کره‌جنوبی استفاده کنیم، از رومانی تهیه کنند و در اردوی امارات آن را تحویل دهند.

نبی درباره پرواز ایران به کره‌جنوبی گفت: آخرین بازی ایران و کره‌جنوبی در اولسان است و قرار شده با پرواز چارتر هواپیمایی آسمان به کره‌جنوبی سفر کنیم. اگر بشود نظر ما فرودگاه محلی است اما اگر این فرودگاه از نظر استانداردهای بین‌المللی مناسب نباشد باید به فرودگاه بین‌المللی اولسان سفر کنیم و از آنجا به منطقه بازی که یک ساعت و ۱۵ دقیقه فاصله دارد، به صورت زمینی سفر کنیم.

وی ادامه داد: مارکار آقاجانیان و علیرضا منصوریان هر دو به عنوان آنالیزور به تیم ملی کمک می‌کنند. نظر آقای کارلوس کی‌روش این است که هر دوی آنها در کادرفنی تیم ملی باشند.

نبی در پایان گفت: شهاب گردان اعلام کرده که به دلیل یکسری از مشکلات نمی‌تواند در تمرین‌ها حاضر باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج