adexo3
۵۲۴۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منتظر تعطیلی ۹۰ بودند!

....و دوباره لیگ ۱۸ تیمی!

تاخیر در برگزاری پلی آف و بلاتکلیفی ذوب آهن باعث گردیده تا از سوی همشهریان تاج و حتی نمایندگان اصفهان در مجلس هم فشارهای مضاعفی به سرپرست سازمان لیگ وارد آید.

سایت گل: تاخیر در برگزاری پلی آف و بلاتکلیفی ذوب آهن باعث گردیده تا از سوی همشهریان تاج و حتی نمایندگان اصفهان در مجلس هم فشارهای مضاعفی به سرپرست سازمان لیگ وارد آید.

روزی که مهدی تاج اعلام کرد اگر لیگ ۱۸تیمی شود من در سازمان لیگ نمی مانم خیلی ها تصور می کردند همه آن ابهامات تمام شده و متعاقب آن هم کفاشیان دستورالعمل لیگ ۱۶تیمی را ابلاغ کرد تا سوت پایان این بازی کشیده شود اما نه، این پایان بازی نبود.

رییس که قبلا هم نشان داده بر خلاف ظاهر ساده و بی شیله پیله اش بازی های پنهانی در خانه های سیاه شطرنج را خوب بلد است این بار هم گویا همان شیوه را در پیش گرفته. او گویا منتظر تعطیلی برنامه ۹۰ بود تا دور از چشم عادل با فراغ بال به درخواست تیم هایی که خواستار ۱۸تیمی ماندن لیگ برتر بودند جامه عمل بپوشاند.

طی روزهای گذشته موضع تاج هم به کلی تغییر کرد.او دیگر به آن قاطعیت از ۱۶تیمی بودن حرف نمی زند. چند روز قبل وقتی در محل تمرینات تیم ملی خبرنگاری از او پرسید کی‌روش خواسته لیگ ۱۶ تیمی باشد و آیا شما با خواسته او موافقت کردید گفت: نظر کی‌روش محترم است اما ما مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون را اجرا می‌کنیم.تاج در خصوص اینکه رسولی‌نژاد و مسئولان وزارت ورزش خواسته‌اند که لیگ ۱۸ تیمی باشد گفت: نامه‌ای از وزارت ورزش به دست ما نرسیده اما نقطه نظراتی وجود دارد و با همه این صحبت‌ها باز هم در نهایت هیئت رئیسه و علی کفاشیان می‌توانند نظر نهایی را بدهند.

انعطاف مرد اصفهانی از کجا نشات می گیرد؟

یک منبع موثق می گوید پرونده تبانی معادلات را بر هم زده است.تاخیر در برگزاری پلی آف و بلاتکلیفی ذوب آهن باعث گردیده تا از سوی همشهریان تاج و حتی نمایندگان اصفهان در مجلس هم فشارهای مضاعفی به سرپرست سازمان لیگ وارد آید. تیم های حاضر در پلی آف هم حسابی کلافه شده اند.در چنین اوضاع و احوالی مقداد نجف نژاد رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی هم طی نامه‌ای از رئیس فدراسیون فوتبال، درخواست کرد تا از کاهش تعداد تیم‌های لیک برتر صرف نظر شود.

او در این نامه با اشاره به تاثیر ۱۸تیمی ماندن لیگ در مشارکت مردم در انتخابات و توجه به سال حماسه سیاسی آورده است:

ریاست محترم فدارسیون فوتبال

باسلام و تحیت و آرزوی توفیقات بدینوسیله پیرو مذاکره تلفنی درخصوص تعداد و تیم‌های لیگ برتر از آنجا که هرگونه تصمیمی که از عمق و گستره کارشناسی شده تری برخوردار باشد تاثیر مستقیمی در تعمیق روح حماسی و شور و نشاط جامعه به ویژه قشر غیور جوان دارد و با عنایت به مراجعات و مکاتبات گسترده مردمی و صاحبان فن و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در سال حماسه سیاسی و اهمیت مشارکت مردمی و ایجاد شور و نشاط و اجابت مطالبه جوانان لازم است در سال جاری از کم شدن تعداد تیم‌های لیگ برتر صرف نظر کرده تا در فرصت موسع‌تر با تأمل بیشتر در سال آینده برای تصمیم گیری نهایی مورد بحث و بررسی قرار گیرد."

حالا اخبار درز کرده از درون فدراسیون حکایت از آن دارد که نفت آبادان، پیکان و گهر را باید سقوط کرده پنداشت. دو تیم اول گروههای لیگ یک هم مستقیم صعود می کنند و تنها یک پلی آف رفت و برگشت به سیاق سالهای گذشته بین دو تیم دو تیم دسته اولی برگزار می گردد تا تیم هیجدهم را معرفی نماید.

پایان آن همه هیاهو و برنامه ریزی و تهدیدها و تشویق ها رسیدن به نقطه صفر بود. به همین راحتی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج