adexo3
۵۲۴۵۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

فتح الله زاده بعد از بازی با الشباب می رود؟

بحث استعفای علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال یکی دو هفته ای است که به خبر اصلی آبی ها تبدیل شده است. او حتی وزارت ورزش را تهدید کرده است که اگر تا سوم خرداد بودجه فصل آینده استقلال مشخص نشود استعفا می دهند.

فتح الله زاده بعد از بازی با الشباب می رود؟

روزنامه تماشا: بحث استعفای علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال یکی دو هفته ای است که به خبر اصلی آبی ها تبدیل شده است. او حتی وزارت ورزش را تهدید کرده است که اگر تا سوم خرداد بودجه فصل آینده استقلال مشخص نشود استعفا می دهند. وزارت ورزش هم به نظر می رسد خیلی علاقه ای به ماندن او ندارد.

محمد عباسی وزیر ورزش چندی پیش گفته بود که هر کس نمی تواند با این شرایط کار کند می تواند برود. او همچنین تلویحا گفت که مدیران توانمند زیادی وجود دارند که می توانند جای فتح الله زاده را در استقلال بگیرند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. با اتفاق به وجود آمده حالا باید دید آیا بازی با الشباب آخرین بازی است که فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل استقلال فعالیت می کند یا نه؟

حتی گفته می شود فتح الله زاده با لیدرهای باشگاه استقلال هماهنگ کرده تا با سر دادن شعار «عباسی یادت باشه، حاجی باید باشه» در بازی فردا وزارت ورزش را تحت فشار بگذارند تا او را برای فصل بعد هم حفظ کند.

با وجود تمام حمایت هایی که اعضای هیئت مدیره استقلال در این یکی دو هفته از مدیرعامل تیمشان کرده اند، با اینحال گفته می شود فتح الله زاده بعد از بازی با الشباب از استقلال خواهد رفت. البته علی امیری معاون اجرایی باشگاه استقلال ادعا می کند از این مساله خبری ندارد.

او که رابطه نزدیکی با مدیرعامل استقلال دارد، در این باره به تماشا گفت: «من از این موضوع خبر ندارم. آقای فتح الله زاده چیزی به ما نگفته و بهتر است در این باره از خود او سوال کنید. او بهترین کسی است که می تواند به این سوال شما پاسخ بدهد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hossein

      ترا به امام حسین قسم اینقدر با اعصاب ما بازی نکنید برید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج