adexo3
۵۲۹۳۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دایی چه کسانی را می خواهد؟

دایی چه کسانی را می خواهد؟ چه کسانی را نمی خواهد؟ از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد جواب این سوال خیلی چالشی نخواهد بود. از سویی فهرست خروجی دایی خیلی پر سر و صدا نیست.

دایی چه کسانی را می خواهد؟

روزنامه تماشا: تنها چند روز پس از معرفی علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس فهرست هایی از بازیکنان مورد علاقه او در سایت ها و روزنامه ها منتشر شده. فهرست هایی که بعضا تکذیب شده اما به هر حال 2 سوال ذهن همه را به خود مشغول کرده. دایی چه کسانی را می خواهد؟ چه کسانی را نمی خواهد؟ از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد جواب این سوال خیلی چالشی نخواهد بود. از سویی فهرست خروجی دایی خیلی پر سر و صدا نیست.

فهرست ورودی اش هم برخلاف شایعاتی که منتشر شده سروصدای زیادی ندارد. یعنی دایی به دنبال جذب بازیکنی از اردوی رقیب نیست. نکته مهم دیگر اینکه با حضور او اکثر بازیکنان و ستاره های پرسپولیس حداقل ابراز تمایل به ماندن کرده اند. او دو فهرست به قرمزها داده است. فهرست اول اولویت اصلی دایی است و دومی بازیکنان جایگزین هستند.

فهرست نه چندان عجیب اول

«پیام صادقیان، محسن مسلمان، شجاع خلیل زاده، رحمان احمدی، علی جهانبخش و مهرداد کفشگری» او در همه پست ها بازیکن جدید می خواهد و مهمترین قسمتش فاز تهاجمی پرسپولیس است. از قرار معلوم او محسن مسلمان و علی رضا جهانبخش را در فهرست خود قرار داده.

مسلمان که به قرمز شدن نزدیک است اما جهانبخش احتمالا به هلند می رود. پیام صادقیان هم مشکلی برای قرمز پوش شدن ندارد اما جذب این همه بازیکن تهاجمی در کنار غلامرضا رضایی، کریم انصاری فرد و هادی نوروزی در حالی که پرسپولیس، یونس شاکری و محمد عباس زاده را هم از لیگ یک جذب کرده کمی عجیب به نظر می رسد.

شجاع خلیل زاده بازیکنی است که قرمزها قبل از این هم او را می خواستند و دایی هم او را خواسته. تنها نکته مهم فهرست اول دایی رحمان احمدی است. حضور او در پرسپولیس به معنای رفتن نیلسون دروازه بان محبوب قرمزهاست.

مهرداد کفشگری هم که ستاره راه آهن در این فصل در هافبک دفاعی بوده و عجیب نیست که دایی بهترین شاگردش را با خود به پرسپولیس بیاورد. او البته خلعتبری را هم می خواسته که به خاطر پیشنهاد قرارداد سنگینش از عجمان قیدش را زده.


فهرست ذخیره

«کیانی، حسین ابراهیمی، بهادر عبدی و محمد غلامی» دایی برخلاف روزهایی که در پرسپولیس بود این بار تاکید زیادی دارد که پرسپولیس هافبک دفاعی خوب را جذب کند. به همین دلیل بعد از مهرداد کفشگری، مهدی کیانی را در فهرستش قرار داده که حتما یکی از آنها برای فصل بعد در پرسپولیس بازی می کنند. ۳ بازیکن دیگر هم آلترناتیوهای بازیکنان هجومی برای پرسپولیس هستند. بازیکنانی که به خاطر لژیونر شدن جهانبخش از بین آنها حتما یکی به پرسپولیس می آید.


آندو نه، رحمتی اصلا ...

چند روز قبل چند سایت اعلام کرده بودند که دایی برای فصل آینده تیموریان و رحمتی را می خواهد. رویانیان در حاشیه دیدار فوتسال بانوان پرسپولیس جذب این دو بازیکن را تکذیب کرده و البته شنیده می شود علی دایی هم نظری برای جذب این دو بازیکن ندارد، حداقل تا امروز.


چه کسانی می روند؟

«عادل کلاه کج، مهرزاد معدنچی، نیلسون، قاضی» این فهرست خروجی دایی از پرسپولیس است که به نظر می رسد در روزهای آینده کمی بزرگتر هم بشود. قاضی که خودش از پرسپولیس می رود، دایی روی معدنچی و کلاه کج نظری ندارد و نیلسون را هم تصمیم گرفته کنار بگذارد.

علامت سوال بزرگ در فهرست سال آینده پرسپولیس نام علی کریمی است. شماره ۸ قرمزها نه خودش معلوم است که چه کار می کند و موضع علی دایی را هم هنوز کسی نمی داند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج