۵۳۰۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لاتزیو با غلبه بر رم قهرمان کوپا ایتالیا شد

تیم فوتبال لاتزیو با پیروزی برابر رم عنوان قهرمانی رقابت های جام حذفی باشگاه های ایتالیا را به خود اختصاص داد. تک گل این دیدار را لولیچ در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند تا لاتزیو به غلبه بر رقیب همشهری قهرمان جام حذفی ایتالیا شود.

تابناک: تیم فوتبال لاتزیو با پیروزی برابر رم عنوان قهرمانی رقابت های جام حذفی باشگاه های ایتالیا را به خود اختصاص داد. تک گل این دیدار را لولیچ در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند تا لاتزیو به غلبه بر رقیب همشهری قهرمان جام حذفی ایتالیا شود.

ورزشگاه المپیکو شهر رم شب گذشته میزبان دربی دلا کاپیتاله در فینال جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) بود.

دیدار فینال رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های ایتالیا شامگاه یکشنبه در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار شد که در پایان تیم فوتبال لاتزیو با پیروزی یک بر صفر برابر حریف خود عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در این دیدار که از سرعت بالایی برخوردار بود، دو تیم موقعیت های گلزنی زیادی به دست آوردند که عملکرد خوب مدافعان و دروازه بان های دو تیم مانع از فروپاشی دروازه ها شد. اما در دقیقه ۷۱ لولیچ روی دفع اشتباه دروازه بان رم موفق شد تنها گل این دیدار را به ثمر برساند.

پس از این گل بازیکنان رم رو به توپ های بلند آوردند و بارها حملاتی را با همین روش روی دروازه حریف پی ریزی کردند اما مدافعان لاتزیو این اجازه را به یاران توتی ندادند تا به گل تساوی برسند و در نهایت لاتزیو جام قهرمانی را بالای سر برد.

لاتزیو برای رسیدن به فینال موفق شده بود سیه‌نا، کاتانیا و یوونتوس را از پیش رو بردارد و رم در راه رسیدن به فینال بر تیم‌هایی چون آتالانتا، فیورنتینا و اینتر غلبه کرده بود.

كوپاايتاليا از سال ۱۹۲۲ تأسيس شده اما بايك وقفه ۱۴ ساله روبرو شد كه از سال ۱۹۳۶ تا به امروز بصورت مستمر برگزار شده است.

تا پیش از این دیدار قهرمان اولين دوره اين جام تورينو بوده و آخرين قهرمان اين جام ناپولى بود كه يوونتوس را شكست داد. رمى ها تاكنون ۱۶ بار به فينال اين جام رسيده اند كه ۹ مرتبه هم آنرا فتح كرده اند امالاتزيو تاكنون ۶ بار فينال را تجربه كرده كه تنها يك مرتبه در سال ۱۹۶۱ در فينال ناكام مانده،ي عنى اينكه آنها راه بردن بازى فينال را بلد هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج