adexo3
۵۳۷۰۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

وینگادا: بازی را از طریق تلویزیون می بینم!

نلو وینگادا که به عنوان میهمان در کنار تیم ملی حضور یافته از آشنایی اش با کی روش و وضعیت تیم ملی میگوید.

سایت فدراسیون فوتبال : نلو وینگادا که به عنوان میهمان در کنار تیم ملی حضور یافته از آشنایی اش با کی روش و وضعیت تیم ملی میگوید.

نلو وینگادا مربی تیم ملی در خصوص شرایط تیم ملی و سه دیدار پیش روی آن توضیحاتی ارائه کرد.

وینگادا در ابتدا از آشنایی اش با کی روش گفت: ما از سی و پنج سال پیش یکدیگر را می شناسیم و از زمان دانشگاه با هم کار می کردیم و و به مدت ده سال در تیم ملی پرتغال باهم بودیم و در حال حاضر دوست نیستیم و مانند برادر هم هستیم.

حضور در تیم ملی ناگهانی صحبت با کی روش

وی در خصوص دلیل حضورش در کادر فنی ایران گفت: من برای کاری که داشتم برنامه ای برای حضور در دبی داشتم و به کی روش گفتم که می خواهم کمپ شما را از نزدیک ببینم و بعد از صحبت کردن با کی روش، وی از برگزاری اردوی تیم ملی در امارات خبر داد و قرار گذاشتیم تا من هم در این زمان به اینجا بیایم تا روزهای خوش گذشته و حضور در جام جهانی را در کنار وی تکرار کنیم و علاوه بر تکرار آن روزهای خوب ، روزهای خوش دیگری را نیز رقم بزنیم و با گرفتن یک نتیجه خوب آن روزها را تکرار کنیم.

وینگادا در ارتباط با حضورش در قطر پیش از اردوی تیم ملی گفت: نه من به قطر نرفتم و در چین بودم و این خبر صحت ندارد. پیش از این که به اینجا بیایم در لیسبون بودم و از طریق دوبی به پکن رفتم و از پکن مستقیم به دوبی آمدم.

مربی تیم ملی در خصوص دیدار با قطر گفت: من در کشورهای عربی زیاد کار کرده ام و همینطور در ایران هم برای مربیگری حضور داشته ام و ذهنیت خوبی نسبت به آنها دارم و تا اینجا که من قطر را می شناسم ایران بهتر از قطر است و البته تا زمان دیدار نمی توان پیش داوری کرد، اما در شرایط عادی ایران تیم بهتر و قوی تری از قطر بوده و هست.

وی در ادامه از احتمال حضورش در نیمکت تیم ملی میگوید: نه من با کادر فنی تیم ملی دوست هستم و برای حمایت از آنها در اینجا حضور دارم و تا آنجا که بتوانم به ایشان در این شرایط کمک خواهم کرد و مهم ترین چیز این است که پیش از بازی و بین دو نیمه باید همه موارد را در اختیار تیم ملی و بازیکنان آن قرار داد و زمانی که مسابقه آغاز می شود، این بازیکنان هستن که باید کار خودشان را درست انجام دهند.

وی در ادامه در مورد حضور ایران در جام جهانی افزود: من فکر می کنم شرایط آسان نیست چرا که کره جنوبی تیم خوبی است و من در کره هم کار کرده ام و این تیم را خوب می شناسم و بازیکنان و امکانات بسیار خوبی دارم و به نظر من کره جنوبی شماره یک خواهد بود و در قدم اول ایران نباید دیدار مقابل قطر را ببازد و اگر مساوی هم کنیم بازهم آینده برایمان باز است و میتوانیم به عنوان تیم سوم به پلی آف برویم و اگر بازی را ببریم، باید به دیدار مقابل لبنان متمرکز شویم و در آن صورت راهمان هموارتر خواهد شد.

وینگادا در پایان در خصوص حضورش در تهران گفت: نه. بعد از دیدار با قطر برای تمدید و بازآموزی دوره مربیگری ام در یک سمینار به لیسبون خواهم رفت و از طریق اینترنت و اگر در منزل باشم از طریق تلویزیون این دیدار را تماشا خواهم کرد و امیدوارم که ایران و کره جنوبی را در جام جهانی ببینم چرا که در هر دو کشور کار کرده ام و علاوه بر فوتبال، مردم و کشور دوست داشتنی دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج