adexo3
۵۳۸۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماجرای درگیری ارغوان رضایی با پدرش

ارغوان رضایی بعد از اختلافات چند سال قبل با خانواده‌اش دوباره پدرش را به عنوان مربی‌اش انتخاب کرده است.

ماجرای درگیری ارغوان رضایی با پدرش

روزنامه هفت صبح: ارغوان رضایی بعد از اختلافات چند سال قبل با خانواده‌اش دوباره پدرش را به عنوان مربی‌اش انتخاب کرده است.

ارغوان رضایی از مسابقات استرالیا اوپن سال 2011 به بعد عملکرد چندان خوبی در مسابقات تنیس نداشته است. ارغوان در آن تورنمنت با پدرش ارسلان که مربی‌اش بود درگیری شدیدی داشت و کار به پلیس استرالیا کشید. آن زمان این بحث مطرح شد که پدر ارغوان با نامزد او درگیری فیزیکی داشته که ارغوان این خبر را تکذیب کرد.

رضایی که زمانی جزو 20 بازیکن برتر دنیا بود بعد از آن وارد سراشیبی شد و در شرایطی که خانواده‌اش را کنار خود‌ نمی‌دید روزهای بدی را سپری کرد با این همه او تلاش‌هایش را بیشتر کرد تا حداقل در بین 200 تنیسور برتر دنیا جایی داشته باشد.

ماجرای درگیری ارغوان رضایی با پدرش

او با سهمیه ویژه وارد مسابقات اوپن فرانسه شد و به‌رغم شکست مقابل پترا کویتوا بازی خوبی را ارائه داد. اما اتفاق بزرگ بعد از این شکست رخ داد جایی که ارغوان به خبرنگاران اعلام کرد که با پدرش آشتی کرده: «از سه هفته قبل دوباره با پدرم تمرین می‌کنم و شرایط بسیار خوبی دارم. متاسفانه عده‌ای فکر می‌کنند که این کار برای من پسرفت محسوب می‌شود در حالی که من اصلا چنین عقیده‌ای ندارم.

پدرم برای کمک به من کنارم آمده و می‌خواهیم گذشته را فراموش کنیم.» رضایی گفته دو سالی طول کشید تا او دوباره پیش پدرش برگردد: «همه ما شایسته فرصت دوباره هستیم. من همه چیز زندگی‌ام را از پدرم دارم و روابط‌مان عوض شده است. فکر می‌کنم تمام کسانی که اینجا هستند زمانی با والدین‌شان مشکل داشته‌اند اما از آنجایی که مرا خیلی‌ها می‌شناسند اختلاف من با خانواده‌ام بیشتر به چشم آمد حالا هم از تصمیمم مبنی بر بازگشت پیش خانواده‌ام بسیار راضی هستم.»

رضایی که در یکی از آکادمی‌های تنیس حومه پاریس تمریناتش را پیگیری می‌کرد هنوز نمی‌داند که باز هم آنجا خواهد رفت یا نه. در بازی مقابل کویتوا مشخص بود که ارغوان شرایط جسمانی ایده‌آلی ندارد و به لحاظ فکری هم به طور صد‌درصد برای این مسابقه آماده نیست. او می‌گوید: «نگران بودم. نگران اینکه یا راحت می‌برم یا در اولین بازی باید از تورنمنت خداحافظی کنم‌ اما بعد از یک ست به خودم گفتم که چیزی برای از دست دادن ندارم و به همین دلیل بازی عادی خودم را انجام دادم.»

ارغوان امیدوار است تا آخر سال دوباره به جمع ۱۰۰ تنیسور برتر دنیا برگردد تا به طور مستقیم در تمام مسابقات سال ۲۰۱۴ حضور داشته باشد: «اینکه بتوانی با رقیبان قدرتمند مبارزه کنی احساس خیلی خوبی است. من مدتها این فرصت را نداشتم و حالا احساس می‌کنم که دوباره می‌توانم عملکرد خوبی داشته باشم. موضوعی که اعتماد به نفسم را بالا می‌برد و حالا نیاز به زمان و پیروزی در چند بازی دارم تا دوباره به روزهای اوجم برگردم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج