adexo3
۵۳۸۸۴۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

راسک، گرم ترین شهر کشور شد

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: شهر راسک در جنوب سیستان و بلوچستان در ۲۴ ساعت گذشته با بیشینه دمای ۴۸ درجه و امروز نیز با بیشینه دمای ۵۰.۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به عنوان گرمترین شهر کشور معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم: علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار در زاهدان اظهار داشت: پیش‌بینی کلی وضعیت جوی سیستان و بلوچستان بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد در ۲ روز آینده وزش بادهای نسبتاً شدید شمال- شمال غربی در شهرهای منطقه سیستان علاوه بر خیزش گرد و خاک در این مناطق، تا اواسط روز از شدت گرمای هوای به طور موقتی می‌کاهد.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این مدت در نیمه جنوبی و به ویژه سواحل استان به علت وزش بادهای جنوبی در برخی نقاط گرد و خاک خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه دریای عمان در ۲ روز آینده مواج است،‌ خاطرنشان کرد: با توجه به تاثیر کم فشار قوی بر جو استان، تداوم هوای گرم را تا روز دوشنبه به ویژه در نیمه جنوبی استان خواهیم داشت به طوری که روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده روزهای بسیار گرمی در سطح استان خواهد بود.

ملاشاهی گفت: راسک در ۲۴ ساعت گذشته با بیشینه دمای ۴۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین شهر کشور و زاهدان با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین مرکز استان کشور بودند.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: امروز نیز بیشینه دمای شهر راسک به ۵۰.۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید که باز هم گرمترین شهر کشور بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه بابا۴۸چیه اینجادمای هوابالای ۵۰درجه است حداقل پول برق بایدنصف میشدکه نمیشه متاسفانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج