اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۷۳۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش خلعتبری به خبر توافقش با پرسپولیس

ستاره فصل پیش سپاهان گفت: «اگر اسم لیگ امارات عوض شود به عجمان می روم.»

اوج نیوز: ستاره فصل پیش سپاهان گفت: «اگر اسم لیگ امارات عوض شود به عجمان می روم.»

محمدرضا خلعتبری بازیکنی که هر سال در فصل نقل و انتقالات بیشترین حاشیه و اخبار پیرامون او وجود دارد امسال به پرسپولیس نزدیک شده است. او در گفتگویی راجع به پیشنهاداتش و وضعیت تیم ملی صحبت کرده است. این گفتگو را در ادامه می خوانید.

* واقعا با پرسپولیس توافق کرده ای؟

- من در دبی که بودم با رویانیان مذاکره کردم اما صادقانه می گویم که هنوز با پرسپولیس توافق نکرده ام. همه چیز بستگی به این دارد که در لیگ امارات چه اتفاقاتی رخ می دهد.

* منظورت به تغییر اسم این لیگ است؟

- بله. من قبل از اینکه این نام جعلی برای لیگ امارات انتخاب شود با تیم عجمان قرارداد بسته بودم. این موضوع را به رویانیان هم گفتم. اگر اسم لیگ امارات عوض نشود من هرگز به عجمان نمی روم و قراردادم را فسخ می کنم اما اگر اسم این لیگ تغییر کند من به عجمان می روم.

* درست است که کفاشیان به تو گفته مشکلی ندارد به لیگ امارات بروی؟

- خیر. اصلا اینطور نیست. کفاشیان و فدراسیون به من مجوز حضور در لیگ امارات را نداده اند.

* شنیده می شود با رویانیان به زبان شمالی توافق کرده ای؟

- (خنده) اصلا اینطور نیست. رویانیان مازندرانی حرف می زند و من گیلکی. ما به زبان فارسی با هم حرف زدیم. این را هم باید بگویم که از آمدن دایی به پرسپولیس خیلی خوشحالم و او می تواند این تیم را متحول کند. مطمئنم امسال سال بسیار خوبی برای پرسپولیس خواهد بود. من هم باید ابتدا تکلیفم با باشگاه عجمان مشخص شود و ببینم می توانم به امارات بروم یا نه. بعد درباره پیشنهاد پرسپولیس تصمیم می گیرم.

* چرا در سپاهان نمی مانی؟

- ممکن است در سپاهان بمانم اما هنوز که توافق نکرده ام. شرایط سپاهان جوری است که نمی توانند پول پارسال را هم به من بدهند و شاید مبلغی کمتر پرداخت کنند چون باشگاه به دنبال جذب چند بازیکن دیگر است و بودجه زیادی ندارد. من هم به همین دلیل نمی توانم فعلا نمی توانم در سپاهان بمانم.

* درباره تیم ملی صحبت کنیم. دیدار با احمدی نژاد چطور بود؟

- احمدی نژاد آمد و به بازیکنان روحیه داد. برایم جالب بود که او اطلاعات فوتبالی زیادی داشت و همه بازیکنان را می شناخت. برای بازی با لبنان روحیه خوبی داریم و امیدوارم با حمایت ۱۰۰ هزار هوادار برد شیرینی به دست بیاوریم.

* نگرانی ها از این است که مبادا بازیکنان لبنان را دست کم بگیرند. به نظرت این اتفاق می افتد؟
- مطمئن باشید که اینطور نمی شود. بازی با لبنان برای ما سخت ترین دیدار است. لبنان چیزی برای از دست دادن ندارد و ما هم احتیاج به برد داریم. باید منطقی بازی کنیم چون اول باید لبنان را ببریم بعد به فکر تفاضل گل باشیم. اصلا از این خبرها نیست که بازی با لبنان آسان باشد و نباید خطر کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تراختور

      همون بلایی که سر النصر عربستان اومد و بخاطر دستور العمل فدراسیون عربستان مجبور شد قراردادش رو با مهدی شیری فسخ کنه و 250/000 دلار غرامت به شیری بده اینبار سر خلعتبری میاد و بخاطر دستور العمل فدراسیون ما مجبوره قرار دادش رو با عجمان فسخ کنه و غرامت بده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج