۵۴۷۵۱۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد از امروز

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: انتخاب رشته داوطلبان مجاز کارشناسی ارشد ناپیوسته از امروز آغاز می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: مشاور عالی سازمان سنجش گفت: انتخاب رشته داوطلبان مجاز کارشناسی ارشد ناپیوسته از امروز آغاز می شود.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش کشور دربارهانتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته اظهار کرد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) آزمون کارشناسی ارشد که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است، از روز پنجشنبه ۱۱ خرداد ۹۶ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار گرفته است.

وی بیان کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی می‌توانند پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود، از امروز یکشنبه ۲۱ خرداد تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ خرداد برای انتخاب رشته اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تصریح کرد: داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به داوطلب داده شده است (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته اینترنتی ضروری می‌باشد) نسبت به ثبت کد رشته محل‌های انتخابی و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند.

وی افزود: پس از تأیید نهایی رشته‌های انتخابی توسط داوطلب، رسید ۱۵ رقمی توسط سیستم در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نشده است.

توکلی گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قبل از اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته بندهای اعلام شده در اطلاعیه را مشاهده می‌کنند که در صورت علامتگذاری در یکی از این موارد به آن‌ها اجازه انتخاب رشته داده می‌شود.

وی تاکید کرد: هر زمان مشخص شود که داوطلب حقایقی را عمداً یا سهواً کتمان کرده، در هر مرحله (پذیرفته‌شدن، حین تحصیل و ...) که باشد، از این آزمون و آزمون سال بعد محروم خواهد شد و حق هرگونه اعتراضی از وی سلب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیش به سوی گرفتن مدرک جدید بدون توجه به بازار کار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج