adexo3
۵۴۹۸۷
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

اشکان دژاگه؛ سورپرايز تيم ملي در کره!

سرمربي تيم ملي از فدراسيون و اشكان دژاگه خواسته كه موضوع را مسكوت نگه دارند تا از اين بازيكن به عنوان سورپرايز در اولسان كره جنوبي رونمايي كند

سایت گل: سرمربي تيم ملي از فدراسيون و اشكان دژاگه خواسته كه موضوع را مسكوت نگه دارند تا از اين بازيكن به عنوان سورپرايز در اولسان كره جنوبي رونمايي كند

وقتي سايت ترانسفر ماركت انگليس در گزارشي به وضعيت اشكان دژاگه در تيم فولام پرداخت و اعلام كرد كه آسيب‌ديدگي اين بازيكن ۳.۵ميليون يورويي آ‌خر ماه مه (۱۰ خردادماه) به پايان مي‌رسيد، هيچ كس در ايران فكرش را نكرد كه آيا اشكان به تيم ملي و بازي‌هاي حساسش مي‌رسد يا نه؟!

حالا كه ۱۱ روز هم از تاريخ مورد نظر گذشته است، رسانه‌هاي داخلي از پايان مصدوميت اين بازيكن خبر مي‌دهند و حتي سايت‌هاي خبري به نقل از صفحه او در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي نوشتند: «آماده بازگشت به ميادين هستم.» اين موضوع در روزهاي حساس تيم ملي در مقدماتي جام جهاني برجسته نشده و همه چيز تحت‌الشعاع بازي با قطر و لبنان قرار گرفته است.

به گزارش گل به نقل از ایران ورزشی در حالي كه همه نگاه‌ها به بازي امروز تيم ملي مقابل لبنان است، برخي منابع نزديك به كادر فني تيم ملي، صحبت‌هايي درباره دعوت شدن او به اردوي تيم ملي را مطرح مي‌كنند. ظاهرا اشكان طبق برنامه كادر فني تيم ملي در حال آماده شدن است و احتمالا با تشخيص كارلوس كروش، از اروپا راهي كره جنوبي مي‌شود تا در آخرين بازي مرحله مقدماتي در جمع ملي‌پوشان قرار بگيرد.

اشکان دژاگه؛ سورپرايز تيم ملي در کره!

گفته مي‌شود كه سرمربي تيم ملي از فدراسيون و اشكان دژاگه خواسته كه موضوع را مسكوت نگه دارند تا از اين بازيكن به عنوان سورپرايز در اولسان كره جنوبي رونمايي كند و كره‌اي‌ها در جريان بازي كردن اين بازيكن قرار نگيرند. در اينكه اشكان دژاگه دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته و ۱۰ روز از پايان مصدوميت او گذشته ترديدي وجود ندارد. حتي مي‌توان حدس زد كه او پس از تاييد پزشكان، تمرين‌هاي خود را هم آغاز كرده ولي به خاطر آسيب‌ديدگي شديدي كه داشته، به بازي قطر و لبنان نمي‌رسيده چون به لحاظ بدني و آمادگي جسماني مدتي به دور از تمرين‌ها بوده است. حالا اينكه تصور كنيم او ۲۸خرداد - يعني ۱۸ روز پس از پايان مصدوميت - در كره جنوبي براي تيم ملي به ميدان برود دور از ذهن نيست.

اشكان دژاگه پس از جراحي پايش در مصاحبه‌هايي كه انجام داد، به صراحت اعلام كرد كه اي كاش مي‌توانست در تركيب تيم ملي حضور داشته باشد و در راه جام جهاني به تيم ملي كمك كند. به هرحال او از آلمان به ايران آمده و بزرگترين هدفش بازي در جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل است. به همين دليل او با تلاش و كوشش بيشتر مي‌خواهد تا خودش را به آخرين و حساس‌ترين مسابقه تيم ملي كه در اولسان كره جنوبي برگزار مي‌شود برساند.

اينكه او پيغام فرستاده كه آماده بازگشت به ميادين است، يعني مي‌خواهد تيم ملي را در مقدماتي جام جهاني همراهي كند چراكه ليگ‌هاي اروپايي تعطيل است و باشگاه فولام تعطيلات بين فصل را مي گذراند. با اين معادلات، اعلام آمادگي او براي بازگشت به ميادين شايد «كد» اشكان دژاگه به تيم ملي است.

دژاگه چند ماه پيش، در پيروزي ۲-۳ فولام مقابل كوئيزپارك رنجرز در برخورد با تابلوهاي تبليغاتي كنار زمين دچار آسيب‌ديدگي شد و ليگامنت قوزك پايش را به تيغ جراحان سپرد. خبر بازگشت اشكان اگر با پيروزي تيم ملي مقابل لبنان همراه شود، اميدهاي ايران را براي رسيدن به جام جهاني را پررنگ‌تر از قبل خواهد كرد..
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم سراوانی

      قیافه روووووووووو بابا اینو بزارین بیرون بدا مهدی مهدویکبا یا عابیدزاده بجاش بازیگری کنه

    • یه کاربر

      آخه تو از فوتبال چیزی میفیمی میای نظر میدی تو برو دانبال عروسک بازیت

    • نیکا

      خدا کنه توی بازی با کره اشکان دژاکه حتما باشه یعنی اگه کره رو توی زمین خودشون بزنیم کولاکه ....

    • حسن

      اخه دوخی جون تو چی میفهمی از فوتبال اشکان خیلیم عزیزه

    • استار

      خيلي باحاله اشكان. دوسش داريم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج