اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۵۶۲۶
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

سه - چهار گل به ایران می‌زنیم!

مهاجم کره‌: کاری میکنم نکونام خون گریه کند!

"سون هیونگ - مین" گفته در بازی کره‌جنوبی و ایران کاری خواهد کرد که کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران خون گریه کند. مهاجم لورکوزن همچنین گفته در این بازی سه ، چهار گل به ایران خواهند زد.

خبرگزاری مهر: "سون هیونگ - مین" گفته در بازی کره‌جنوبی و ایران کاری خواهد کرد که کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران خون گریه کند. مهاجم لورکوزن همچنین گفته در این بازی سه ، چهار گل به ایران خواهند زد.

پس از جنگ لفظی مربیان، بازی تیم‌های کره جنوبی و ایران به یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های مقدماتی جام جهانی تبدیل می‌شود تا آنجا که یکی از بازیکنان کره گفته کاری خواهد کرد تا کاپیتان تیم ملی ایران خون گریه کند.

این دو تیم روز سه شنبه در اولسان با یکدیگر رو به رو می‌شوند و کره ای‌ها فقط یک امتیاز می‌خواهند تا به طور مستقیم به جام جهانی صعود کنند اما ایران باید ببرد تا صعود مستقیمش تضمین شود.

پس از اینکه"چوی کانگ - هی"، سرمربی کره جنوبی گفت که زندگی را برای تیم ایران دردناک خواهد کرد و با واکنش "کارلوس کی‌روش" و "جواد نکونام" مواجه شد اکنون بازیکنان کره هم اظهارات مشابهی را بر زبان آورده‌اند.

مهاجم کره، "سون هیونگ - مین" به خبرگزاری فرانسه گفت: "کاری می‌کنم که نکونام خون گریه کند. او معروف به این است که خوب صحبت می‌کند اما من در زمین خوب حرفم را می‌زنم. ایران را با سه - چهار گل شکست می‌دهیم.

مهاجم کره‌: کاری میکنم نکونام خون گریه کند!

این مجادله از آنجا ناشی می‌شود که کره‌ای‌ها گفته‎اند در اکتبر سال گذشته در تهران پذیرایی خوبی از آنها به عمل نیامده است. مشکلات مربوط به روادید و کمبود امکانات باعث شده که کره ای‌ها ناراحت باشند. کره‌ در آن بازی جنجالی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

"لی میونگ - جو" ، بهترین بازیکن دیدار کره - ازبکستان، نیز به نکونام حمله کرده است. وی گفت: نمی‌دانم نکونام اصلا کی هست. فقط درباره او در رسانه ها شنیده‌ام. فکر نمی‌کنم تیم ایران قوی باشد. چنانچه روی بازی خودمان تمرکز کنیم می‌توانیم آنها را شکست دهیم.

کره ای‎ها به دنبال هشتمین حضور متوالی در جام جهانی هستند. این تیم با احتساب این دوره از رقابتهای جام جهانی تا به حال ۹ بار در این رقابتها حضور داشته است. ایران هم فقط سه بار به جام جهانی رفته است.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل به آخرین بازی این مرحله است ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۸ خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد. کره‌جنوبی با ۱۴ امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با ۱۳ امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با ۱۱ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      هنوز تابستون نیومده جوجه رو آخر پاییز می شمارن شما رو هم فردا می بینیم

    • محمد

      فکر کنم این ایران باشه که شما را چوبله می کنه ، راستی چه خبر از برادر کیم ایل سونگ ؟

    • بدون نام

      یا ابوالفضل

    • بدون نام

      سکوت کن بابا

    • tannaz

      بچه ها مبادا با این پرت پلا ها دلسرد بشینا...دعای خیر پیر و جوون بدرقه ی راهتونه...ایشالا که کره رو سوسک میکنین ما ها چشم امیدمون به شماست.

    • بدون نام

      اخه بچه جون. یادت نمیاد اون موقع 6 تا گل خوردین. گریه مربیتون دراومد؟
      شما 6 تایی ها که تو تهران اونقدر جربزه نداشتین یک گل بزنین.
      آره بچه.جوجه رو آخر پاییز میشمارن. حالا صبر کن. میبینی کی گریه اش در میاد.

    • حمیدرضا

      بردن کره جنوبی دیگه واجب شده
      همین مونده بود اینا واسه ما شاخ و شونه بکشن

      همچین گفته : " نمی‌دانم نکونام اصلا کی هست " ،انگار کل دنیا این یارو رو میشناسن !!! هههههههههه اگه شهرت علی دایی یا مهدوی کیا یا علی کریمی رو داشتی چی میگفتی ؟؟؟؟؟؟

      گنده ترین فوتبالیستشون پارک جی سونگ بود که انتقالش به منچستر یونایتد هم پشت پرده های نسبتا زیادی داشت ،همون پشت پرده ها و لابی های یهودی که علی رغم علاقه کادر فنی یونایتد، نگذاشتند محمد الدعیع یا همون (محمد الدعایه) دروازه بان سابق عربستان سعودی راهی منچستر بشه

    • بدون نام

      غلط کردی

    • بدون نام

      ٦تايياي چشم بادومي! هر وقت تونستين ٦تارو جبران كنين بياين قدقد كنين تازه به دوران رسيده ها!

    • سیامک آزم

      کاش هر چه سرعتر برای افزایش روحیه بازیکنان ایران و تنزل روحیه کره ای ها علی دایی را به کره ببرند و فیلم 6 تایی آنها را از طریق ماهواره برای کره و برای تماشاگران و بازیکنان آنها پخش کنند

    • مملي

      ... شب درازه

    • سیامک آزم

      سگ بر جایی پارس کند که از آنجا می ترسد

    • جواد

      کره 6تاییا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج