adexo3
۵۵۹۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

آیت‌اللهی: جشن صعود برای آقایان است

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد صعود تیم ملی به جام جهانی گام مهمی برای رشد و توسعه فوتبال در ایران باشد.

ایسنا: نایب رییس اول فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد صعود تیم ملی به جام جهانی گام مهمی برای رشد و توسعه فوتبال در ایران باشد.

سید هادی آیت‌اللهی با تبریک صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به تمامی ملت ایران گفت: این موفقیت بزرگ را به تمام مردم و مسئولان، ورزشکاران، مربیان و بویژه به اصحاب رسانه تبریک می‌گویم. اصحاب رسانه با حمایت‌هایی که از تیم ملی کشورشان داشتند، نقش مهمی در موفقیت در تیم ملی ایران داشتند، ما هم از خوشحالی مردم خوشحالیم و امیدوارم این موفقیت گام مهمی برای رشد و توسعه فوتبال در ایران باشد.

وی در واکنش به اینکه با کسب این موفقیت جایگاه فدراسیون فوتبال را محکم‌تر از گذشته می‌دانید، گفت: ما وظیفه‌مان را انجام دادیم. فدراسیون هرچه در توان داشت گذاشت تا تیم ملی ایران موفق باشد. به هر حال نتایج خوبی هم حاصل شد و امیدوارم از الان بتوانیم برنامه توسعه فوتبال ایران را با قدرت و سرعت بیشتری پیش ببریم و صعود ایران به جام جهانی نقش تعیین کننده‌ای در اجرای این برنامه‌ها ایفا کند.

نایب رییس اول فدراسیون در پاسخ به این که با صعود ایران به جام جهانی آیا فدراسیون قرارداد کی‌روش را تمدید خواهد کرد، گفت: کی‌روش موفقیت بزرگی با تیم ایران کسب کرد به هر حال خیلی‌ها فکرش را نمی‌کردند که او با تیم ایران این گونه به جام جهانی صعود کند و امتیازهای خوبی را به دست آورد. شاید خیلی‌ها چشم دیدن موفقیت تیم ملی ایران با کی‌روش را نداشتند اما الان به همه آن‌ها ثابت شد که او تا چه اندازه مربی بزرگی است و فدراسیون با انتخابش و ایجاد کردن شرایط مناسب برای موفقیت تیم ملی اقدام درستی انجام داده بود. بی‌شک کی‌روش مربی توانمند و صاحب نامی است و اینکه ما تمایل داشته باشیم قرارداد او تمدید شود یا خود او، مسائلی است که باید در آینده درباره ‌اش صحبت کنیم.

آیت‌اللهی با دعوت از مردم و اصحاب رسانه برای حضور در جشن صعود تیم ملی به جام جهانی که ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، گفت: ملی‌پوشان پس از ورود به ایران مستقیم به ورزشگاه آزادی می‌روند. حضور تمامی مردم در این مراسم رایگان است. البته این مراسم برای آقایان است و از اصحاب رسانه هم دعوت می‌کنیم در این جشن حضور داشته باشند. تمهیدات لازم اندیشیده شده و شاهد برنامه‌های متنوعی در جشن بعدازظهر خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به جهنم که راه نمیدین

    • بدون نام

      خانمها حق ندارند شاد باشند همه چیز برای مردهاست در این مملکت به خاطر مردها چادر سر کن شادی نکن نخند نباش

    • امير

      به نام يزدان پاك
      آقاي آيت الهي عزيز :
      با درود ؛
      اينجانب از شما تقاضا دارم به دو روز شادي كه مردم ايران ، زن و مرد ، پير و جوان ، بچه و نوجوان با هم انجام دادند و هيچ گونه مشكلي پيش نيامد ورود خانم ها به استاديوم هاي ورزشي را از همين امروز آزاد كنيد تا بي ادبي هايي كه در ميادين ورزشي انجام مي شود به خاطر غيرت ايراني از بين برود . البته من مي دانم شما فقط مجري هستي اما چون ما دسترسي به افراد خاص نداريم مي خواهيم اين پيام را از قول ما به آن دوستان محترم بدهيد .

      با تشكر

      با تشكر اين نامه جهت ارائه به آقاي آيت الهي بوده و فاقد هر گونه ارزش ديگر مي باشد .
      پيوست ندارد

    • فرزانه

      جشن هایتان بدون نیمی از جامعه تلختان باد.

    • مرحان

      لیاقت ندارین که میگین خانوم ها نیان ...

    • بدون نام

      تا کسایی مثل شما سرکار باشند اوضاع از این بهتر نمیشه.

    • فریاد وطن

      آیت الهی شما؟
      به جا نمیارم؟
      متاسفم ؟
      دوستان توهین ممنوع
      از اسم بردن مملکت مزخرف پرهیز کنید

    • ستاره

      آخ خ خ خ خ خ !دنبال یک جمله ام پیدا نمیکنم.فقط واقعا که...متاسفم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج