اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۶۵۱۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

خوردبین و کامبوزیا اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس

جانشین رویانیان بزودی معرفی می‌شود

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از انتخاب محمود خوردبین و محمدجعفر کامبوزیا به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از انتخاب محمود خوردبین و محمدجعفر کامبوزیا به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خبر داد.

فداحسین مالکی در خصوص وضعیت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در صحبتی که با محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان داشتم، محمود خوردبین پیشکسوت باشگاه و محمدجعفر کامبوزیا به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شدند.

وی همچنین تاکید کرد: پس از گفتگوی تلفنی با محمد رویانیان، ایشان هم قبول کرد تا عضویت در هیات مدیره را بپذیرند، به همین دلیل ایشان هم به عنوان عضو هیات مدیره به فعالیت‌شان با باشگاه پرسپولیس ادامه خواهند داد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس هم تاکید کرد: به احتمال زیاد عصر فردا سه‌شنبه درصورتیکه تمامی اعضای هیات مدیره حضور داشته باشند، در خصوص مدیرعامل باشگاه بحث و بررسی خواهد شد.

مالکی با تاکید بر این جمله که " مدیرعامل باشگاه پرسپولیس احتمالا طی روزهای آینده مشخص خواهد شد، گفت: در گفتگویی که با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و آقای عباسی داشتم، روی برخی از گزینه‌ها به توافقاتی رسیدیم که در نشست هیات مدیره این نفرات مورد بررسی قرار می‌گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نیما ریگی

      شما وزارت ورزشیا غلط کردین که سردارو بیرون میکنید زورتون میاد که محبوبه زورتون میاد که کار اقتصادی بلده فتل که یک هزارم کارای سردارو بلد نیست نگهش داشتین هنوز ۲میلیارد هم هفته گذشته بهش دادین تو این هفت هشت سالی که بوده ۱۴میلیارد بدهی داشته عوضش نمی کنید زورتون به سردار میرسه؟ ما هوادارا تعیین میکنیم کی بیاد کی نیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج