adexo3
۵۶۷۹۷
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

خیلی مردانگی کردم که یک فصل هیچ صحبتی نکردم

نکونام: صبر نمی‌کنم و قرار بعدی وجود ندارد

هافبک استقلال می‌گوید، اگر مسائلی وجود دارد بهتر است راحت آنها را به او بگویند.

ایسنا: هافبک استقلال می‌گوید، اگر مسائلی وجود دارد بهتر است راحت آنها را به او بگویند.

جواد نکونام پس از خروج از دفتر علی فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا قراردادش را با استقلال تمدید کرده است یا خیر، گفت: اصلا بحث قرارداد نداشتیم. یک حال و احوال با فتح‌الله‌زاده بود و به دنبال برخی از مطالبات سال گذشته‌ام بودم.

او در پاسخ به این سوال که با شرایط فعلی استقلال در این تیم می‌ماند یا خیر، اظهار کرد: نباید جواب این سوال را بدهم. فعلا چیزی مشخص نیست. به وقتش درباره همه چیز صحبت می‌کنم. فعلا صحبتی درباره تمدید قراردادم نداشته‌ و هیچ صحبتی میان من و استقلال انجام نشده است.

او در پاسخ به این سوال که خودش تمایل دارد در استقلال بماند، گفت: در حال حاضر در حال استراحت هستم و پی‌گیر مسائل سال گذشته‌ام. باشگاه هم به هر حال مشغله‌هایی دارد و اگر قرار به صحبتی باشد، احتمالا هفته‌ آینده اتفاق می‌افتد.

جواد نکونام در پاسخ به این پرسش که امیر قلعه‌نویی اظهار داشته که از مفاد جلسه نکونام و فتح‌الله‌زاده اطلاعی ندارد، اظهار کرد: من هم خبر ندارم که در جلسات آنها چه گفته می‌شود. هر کس می‌خواهد بداند، در جلسه چه می گذرد، باید در جلسه حضور داشته باشد.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد، علی فتح‌الله‌زاده تمایل دارد او در استقلال بماند اما امیر قلعه‌نویی چنین تمایلی ندارد، بیان کرد: این مساله را از خودشان بپرسید. به هر حال باشگاه مختار است. من این که می‌خواهم بمانم یا نه را، به آقای فتح‌الله‌زاده گفته‌ام. باقی مسائل با باشگاه است. به هر حال اگر مرا نخواهند، باشگاه خیلی راحت این مساله را می‌گوید و سپس من تصمیمم را خواهم گرفت که به چه تیمی بروم. فعلا با استقلال قرارداد دارم.

به گزارش ایسنا، نکونام در پاسخ به این سوال که قلعه‌نویی گفته فهرست مورد نیازش را به فتح‌الله‌زاده داده و به نظر می‌رسد او با قلعه‌نویی دچار اختلافاتی است، بیان کرد: هواداران متوجه همه چیز هستند. کسی نباید از این مساله سوء استفاده کند. البته یک عده از هواداران سوء‌استفاده می‌کنند. واضح نمی‌گویند ولی اگر چیزی هست، راحت بگویند. من راحت هستم و امیدوارم آنها هم راحت باشند و همه حرفشان را راحت بزنند.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که منظور او دقیقا چه کسی بوده که در پایان فصل در جمع خبرنگاران وقتی درباره مشکلات مالی صحبت می‌کرد، گفت بازیکن فلانی اگر می‌شدم، حق و حقوقم پرداخت می‌شد، آیا منظور او قلعه‌نویی نبوده است، اظهار کرد: شما همه سوال‌هایتان را از طرف امیر قلعه‌نویی می‌پرسید. سوالاتی را که در مورد من نیست، از من نپرسید. خودش می‌داند که من با چه کسی بوده‌ام. آن کسی که منظورم بود، خودش متوجه است. خیلی مردانگی کردم که یک فصل هیچ صحبتی نکردم و اردو را به خاطر پول ترک نکردم. یک سال هیچ چیز نگفته بودم. روز آخر صحبت کردم که آن هم حقم بود. صحبت در آخر فصل خیلی بهتر از آمدن به تیم در اواسط فصل است. امسال کاری کرده‌ام که تا آخر فصل به باشگاه فشاری وارد نشود. خود آقای فتح‌الله‌زاده همه چیز را می‌داند.

او در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی برای استقلال صبر می‌کند، گفت: من صبر نمی‌کنم. با استقلال قرارداد دارم. اگر من را نخواهند از باشگاه استقلال می‌روم.

نکونام در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود، شماره "۶" تراکتورسازی را برای او کنار گذاشته‌اند، بیان کرد: آنها به من لطف دارند و با آنها در تیم ملی حضور داشتم. دستشان درد نکند اما منتظر استقلال هستم.

هافبک استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که قرار بعدی‌اش با علی فتح‌الله‌زاده چه زمانی خواهد بود، اظهار کرد: قرار بعدی وجود ندارد. اگر بازیکنی را بخواهند، قرار می‌گذارند و اگر نخواهند، قراری وجود ندارد. به هر حال هیچ چیز مشخص نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بقران بايد اتیش بزنن اون که این چرت و پرتا رو از دهنش بیرون ریخته..من اونجا بودم وقتی جواد اومد بیرون و باهاش تا یه مسیر هم رفتم..شما خبرگزاریها و خبرنگارا این مملکت رو نابود کردین....

    • درسا

      کاپیتان نرو .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج