۵۶۹۶۲
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

رویانیان: برکناری من نیاز به این همه نقشه نداشت

درخواست رویانیان از علی دایی پس از برکناری

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: برکناری من نیاز به این همه نقشه کشیدن نداشت چون خیلی راحت و شفاف خودم می‌رفتم.

خبرگزاری فارس: محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره رفتنش از مدیرعاملی این باشگاه گفت: قبل از سفر به روسیه دیداری با وزیر ورزش داشتم و وی گفت که قرار است جابجایی‌هایی در هیئت مدیره و مدیریت باشگاه صورت گیرد من هم خوشحال شدم که قرار است مسئولیت از دوش من برداشته شود و زمان آن را سؤال کردم. با توجه به اینکه از قبل برنامه‌ریزی سفر به روسیه انجام شده بود مجبور شدیم این سفر را انجام دهیم که آنجا از طریق رسانه‌ها از تغییرات صورت گرفته مطلع شدم.

وی درباره جلسه هیئت مدیره باشگاه که قرار است فردا برگزار شود گفت: من هم شنیده‌ام که قرار است تعدادی از پیشکسوتان را هم دعوت کنند بخشی از این تغییرات انجام شده است امیدوارم اتفاقاتی که قرار است رخ دهد به نفع پرسپولیس باشد.

رویانیان در خصوص قراردادهای بازیکنان و اینکه تکلیف این قراردادها چه می‌شود گفت: ۱۵ روز قبل از جام حذفی دولت من را به محل کارم معرفی و پایان مأموریت من را اعلام کرد، دو ماه است که از طرف دولت و وزارت ورزش بلاتکلیف هستم حالا هم که این موضوع اعلام شد به نظر می‌رسد از قبل هم چنین تصمیمی داشتند اما با توجه به شرایطی که تیم داشت ماندم و کارها را پیگیری کردم.

وی افزود: به همراه فتح‌الله‌زاده درخواستی را برای دریافت پول به دولت ارائه کردیم تا به بازیکنان پرداخت شود که به نظر می‌رسد قرار است به مدیریت جدید پرداخت کند حدود ۵ میلیارد تومان در فصل نقل و انتقالات خرج کردم مقداری دیگری هم نیاز داریم تا مطالبات فصل گذشته و ۳۰ درصد از مطالبات فصل جدید را پرداخت کنیم.

رویانیان که در برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد در پاسخ به این سؤال که آیا علی دایی می‌ماند یا خیر گفت: در طول سفر به روسیه خیلی با دایی صحبت کردم وی انسان بزرگی است و ویژگی‌های ارزشمندی دارد و به شناخت خوبی از او در این سفر رسیدم از دایی خواهش کردم به خاطر پرسپولیس بماند تمام هم و غم من ماندن دایی بود.

مدیرعامل سابق پرسپولیس تصریح کرد: به هر حال دو، سه ماه است پروژه‌ای را شروع کرده اند مالیات برخی از دوستان را بخشیده اند و قول سرپرستی پرسپولیس را به برخی داده بودند تعجب می‌کنم ما که با دو ریال منصوب شدیم با دو ریال هم می‌رفتیم. از ۱۵ روز قبل از جام حذفی عملاً من را برکنار کردند اما ماندم. گل‌محمدی و مهدوی‌کیا رفته بودند اگر من هم می‌رفتم چه بلایی بر سر پرسپولیس می‌آمد.

رویانیان با بیان اینکه، از آنها ممنون هستم چون دنبال پست و ریاست نیستم گفت: این مسئولیت‌ها هیچ ارزشی ندارد اهداف عالیه‌ای که یک مسئول می‌تواند پیگیری کند مهمتر است، مردم من را از قبل می‌شناختند و در پرسپولیس بیشتر شناختند تاکنون یک ریال هم از پرسپولیس دریافت نکرده‌ام. امیدوارم هر کس که می‌تواند بیشتر به پرسپولیس خدمت کند انتخاب شود من عضو هیئت مدیره هستم و نباید برخی دوستان مصاحبه کنند و افراد را بکوبند دوست دارم در فضای خوب مدیر جدید انتخاب شود من هم کمک خواهم کرد.

وی در خصوص اینکه سردار باران چشمه عنوان کرده است مأموریت رویانیان یک سال دیگر تمدید شده است و می‌تواند به کار خود در پرسپولیس ادامه دهد گفت: مشکل این نیست به نظر می‌رسد مشکل خود من هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      سلام
      خواستم بگوم آقاي عباس اين همه ادعا اين بود كه پرسپوليس را نابود كنيد شما يك استقلالي هستي پس چرا فتح الله زاده را بركنار نمي كنيد هم تو و سجادي هر دو خائن هستيد دورد بر علي پروين و اميد ما طرفدران آقاي روح الله روحاني است

    • سلدوزلو

      حالا خوب شد که بالاخره متوجه شدی دایی آدم بزرگیه

    • نادر

      به کوری چشم دشمنان پرسپولیس سردار مثل همیشه به کارش ادامه میده و هواداران مثل کوه پشتش هستند.

      پاسخ ها

      • سیاوش

        و پرسپولیس مثل کوه دوازدهم میشه

    • فیونا

      من با اینکه استقلالی هستم دوست دارم اقای رویانیان با تیم پیروزی همچنان ادامه بدن

    • محمود

      وزارت ورزش نمیخواد پرسپولیس موفق باشه. از قدیم طرف استقلال رو بیشتر داشت. آقای وزیر اول ببین خودت بعد از دو ماه تو وزارت ورزش می مونی یا نه؟؟ تورو خدا اینقدر زود زود مدیر عامل های پرسپولیس رو عوض نکنین!!!

    • HRA

      فقط سردار

    • nasrin

      رويانيان بايدبمونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج