اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۰۱۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جلالی خبر داد

نکونام قول داده است که تراکتوری شود

بنده خودم با نکونام صحبت کرده ام؛ وی قبل از سفر به کره گفت که من تراکتوری خواهم شد و منتظر تحقق این حرف هستیم .

سایت گل: سرمربی تراکتورسازی در گفت و گو با یکی از وب سایت های هواداری تراکتور از براز علاقه نکونام برای پیوستن به این تیم تبریزی خبر داده است.


مجید جلالی در مورد این سوال که چرا برخلاف رویه معمول خود این بار می خواهد از مهره های پا به سن گذاشته نیز استفاده نماید گفت:من از همان روز اول در فکر جوان گرایی و بازیکن سازی در آذربایجان هستم ولی بر خلاف میل باطنی خودم آذربایجان و هواداران تراکتور به قهرمانی می اندیشند و من هم باید از راهکار تلفیق تجربه و جوانی استفاده نمایم باید این را به خوبی بدانیم که شرایط تیمی همچون فولاد خوزستان با تراکتور فرق دارد ما نمی توانیم با استفاده از جوانان کم تجربه جواب گوی این هواداران باشیم . تنها سخنی که در مورد تیم می توانم به صراحت اعلام کنم این است که تیم خوبی بسته خواهد شد و از تمامی هواداران خواهشمندم فقط صبر کنند.مطمئن باشید که از همین بازیکنان بومی آذربایجان امسال ستاره های بی بدیلی به فوتبال ایران معرفی خواهیم نمود.

هواداران تراکتور مطمئن باشند همین گردانی و ابراهیم زاده امسال لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی خواهند بود .

جلالی در مورد یارگیری و نقل و انتقالات نیز افزود:بازیکنان خوبی جذب شده و خواهد شد طی هماهنگی هایی که با برهانی داشتیم ۹۹ درصد قرار بود به تراکتور بیاید ولی نمی دانم چه شد که از این کار صرف نظر کرد و در استقلال ماند.بنده خودم با نکونام صحبت کرده ام؛ وی قبل از سفر به کره گفت که من تراکتوری خواهم شد و منتظر تحقق این حرف هستیم .

وی در مورد فلاویو لوپز و عدم فراخوان این بازیکن هم تصریح کرد:من با آقایان باغ آبادی و آذرنیا در مورد این بازیکن صحبت کرده ام و باغ آبادی از هر نظر این بازیکن را تائید کرد، ما نیز خواهان این بازیکن هستیم و این را از این طریق اعلام می کنم که از هر طریق ممکن به لوپز بگویید با شخص بنده تماس بگیرد و من حضور وی در باشگاه تراکتور را غینمت شمرده و تضمین می نمایم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد شایعات مربوط به بازگشت "جاسم محمد کرار" به تراکتور هم اظهار داشت:بنده با چندین بازیکن عراقی کار کرده ام و می دانم که بازیکنانی هوشمند و دوست داشتنی هستند و البته تجربیات تلخی نیز از این بازیکنان دارم به عنوان مثال یک بازیکن عراقی در فولاد داشتم که با بی نظمی های فراوان تمرکز تیم را برهم می زد.این بازیکن هر بار که به مرخصی می رفت با غیبتی چند هفته ای به باشگاه برمی گشت و هر بار بهانه های بی اساسی مطرح می کرد که بعد از چندین ماه مدارا کردن با این بازیکن در آخر مجبور شدم او را از تیم اخراج کنم. به هوادارن می گویم که اصلی ترین عامل ناکامی یک تیم بی نظمی است امیدوارم با درک صحیح شرایط بتوانیم تیمی ببندیم که از لحاظ نظمی بهترین تیم باشد.

سرمربی تراکتور افزود:هواداران فقط صبر کنند .مجید جلالی برنامه های متفاوتی به مدیریت باشگاه ارائه داده و در نظر دارد با توجه به استعداد جوانان آذربایجانی تیم های پایه خوبی به استان تحویل دهد ما ابتدا می خواهیم با تراکتور با مراحل بالاتری برسیم ودر ادامه کار با راه اندازی یک پروسه حرفه ای بازیکنان و مربیان بومی خوبی به فوتبال ایران معرفی نماییم.

جلالی درپایان در مورد مدت قرارداد خود افزود: از ته دل میگویم دوست دارم تا آخرین سال فعالیت حرفه ای خود در تراکتور و آذربایجان بمانم و بر اساس این علاقه برنامه های خوبی تنظیم کرده ایم ولی نمی توان همه چیز را پیش بینی کرد باز همن می گویم که هواداران صبر کنند و پشتیبان تیم خود باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج