adexo3
۵۷۲۲۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آندو هم از دست استقلال می پرد؟

سرژیک تیموریان روز گذشته ادعا کرد آندو در ایران فقط برای استقلال بازی می کند، با اینحال گفته می شود استقلال پولی ندارد که به او بدهد

آندو هم از دست استقلال می پرد؟

روزنامه تماشا: سرژیک تیموریان روز گذشته ادعا کرد آندو در ایران فقط برای استقلال بازی می کند، با اینحال گفته می شود استقلال پولی ندارد که به او بدهد

در روزهایی که تقریبا تمام تیم ها بازیکنان خود را برای شروع لیگ سیزدهم جذب کرده اند، ستاره های مورد نظر استقلال یکی یکی از دست آنها می پرند. هفته گذشته وزارت ورزش یک میلیارد به حساب آبی ها واریز کرد اما این پول نمی تواند جواب خواسته های این تیم را در فصل نقل و انتقالات بدهد.

آنها چندی پیش با آرش افشین وارد مذاکره شده بودند و حتی به توافق اولیه هم در این باره رسیده بودند اما به دلیل اختلاف 300 میلیونی افشین با مدیران استقلال او تصمیم گرفت که با سپاهان قرارداد امضا کند. آبی ها روز جمعه برای افشین ضرب الاجل تعیین کرده بودند که تا امروز تصمیمش را بگیرد اما او روز گذشته با سپاهان قرارداد امضا کرد تا پرونده حضورش در استقلال بسته شود.

آندو هم از دست استقلال می پرد؟

یکی دیگر از بازیکنانی که آبی ها در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب او هستند آندو تیموریان است، کسی که فصل گذشته را در الخریطیات قطر بازی کرد اما در پایان فصل باشگاه قرارداد او را تمدید نکرد تا آبی ها برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جذب او باشند. با وجود اینکه در این روزها تمام مدیران استقلال مصاحبه می کنند و می گویند که به دنبال جذب آندو تیموریان هستند، شواهد نشان می دهد که این باشگاه پولی ندارد که به هافبک تیم ملی بدهد. آندو شرط کرده که برای بازگشت به استقلال باشگاه باید طلب ۱۴۰ میلیونی او را پاس کند و برای عقد قرارداد جدید هم بیش از ۲ میلیارد تومان درخواست کرده است.

سرژیک تیموریان روز گذشته در گفتگو با ایسنا ادعا کرد که آندو در ایران فقط برای استقلال بازی می کند اما با شرایط به وجود آمده بعید است که باشگاه بتواند خواسته های مالی او را برآورده کند. سرژیک تیموریان در این باره به ایسنا گفت: «من خودمبا آقای فتح الله زاده امروز جلسه ای خواهم داشت. می خواهیم در آن جلسه صحبت های اولیه را انجام دهیم. آندرانیکاز سه تیم خارجی پیشنهاد دارد و اگر با آنها به توافق نرسد به استقلال می پیوندد. این مسئله شاید یک هفته تا ۱۰ روز زمان ببرد.»

اما علی امیری، معاون باشگاه استقلال روز گذشته مدعی شده بود که اگر آندو به استقلال نیاید، برای او جایگزین وجود دارد. سرژیک تیموریان در این باره هم گفت: «آندو هیچگاه به زور به جایی نمی رود. اگر استقلال جایگزین دارد پس چرا به دنبال اوست. آندرانیک همیشه و در همه تیمهایش با ۵ بازیکن رقابت داشته ولی جایگاهش را پیدا کرده، به همین دلیل در توانایی هایش شکی نیست.» با وجود صحبت های برادر آندو به نظر می رسد او به احتمال زیاد فصل آینده را در خارج از ایران بازی خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج