adexo3
۵۷۲۵۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فتح‌الله‌زاده: جباری باید ادبیاتش را تغییر دهد

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه بازیکن باید در حد و اندازه خودش صحبت کند، در مورد آخرین وضعیت مجتبی جباری گفت: تا زمانی که ادبیات این بازیکن تغییر نکند ما روی موضع‌مان هستیم.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه بازیکن باید در حد و اندازه خودش صحبت کند، در مورد آخرین وضعیت مجتبی جباری گفت: تا زمانی که ادبیات این بازیکن تغییر نکند ما روی موضع‌مان هستیم.

علی فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: ما با جباری صحبت کرده‌ایم و موضع‌مان را هم اعلام کرده‌ایم. تا زمانی هم که ادبیات این بازیکن تغییر نکند روی موضع‌مان هستیم. بازیکن باید در حد و اندازه های یک بازیکن صحبت کند و برای باشگاه تعیین تکلیف نکند. کجا ما از بازیکنی سوء استفاده کردیم که ایشان گفته است. شاید برخی مواقع برعکس هم شده اما ما تا به حال از هیچ بازیکنی سوء استفاده نکرده‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که وضعیت باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات چگونه است؟ گفت: کارها روال عادی اش را دنبال می کند و در تلاش برای تمدید قرارداد بازیکنان مد نظرمان هستیم. ما باید قرارداد ۱۵ بازیکن را تمدید می کردیم که کار سختی است. با این حال بخش عمده ای از این کارها انجام شده و ۴-۵ بازیکن دیگر مانده که آنها را هم طی دو سه روز آینده انجام خواهیم داد.

فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش که آیا رحمتی شرط ماندنش در استقلال را نماندن جواد نکونام عنوان کرده است گفت: اصلا چنین بحثی مطرح نشده و این را از شما می شنوم. بازیکن نمی تواند برای باشگاه تعیین تکلیف کند که چه بازیکنی باشد یا کدام بازیکن نباشد. بازیکن می تواند بگوید من نمی مانم اما نمی تواند برای باشگاه تعیین تکلیف کند. ضمن اینکه رحمتی اصلا چنین بازیکنی نیست که بخواهد برای باشگاه تعیین تکلیف کند. رحمتی و نکونام رابطه خوبی پیدا کرده اند و ان شالله در آینده بهتر هم خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد وضعیت بازیکنانی چون آندرانیک تیموریان، جواد نکونام و فرهاد مجیدی نیز گفت: نکونام با ما قرارداد دو ساله دارد و بعد از صحبتی که با هم کردیم قرار شد با آقای قلعه نویی هم صحبت کنند و تکلیف مشخص شود. آندرانیک تیموریان هم صحبت کردیم و مطمئنم که اگر تیموریان به خارج از ایران نرود قطعا در استقلال خواهد ماند. فرهاد مجیدی هم در تمرینات شرکت می کند و مشکلی وجود ندارد.

علی فتح الله زاده در مورد جذب نکردن آرش افشین مهاجم تیم فوتبال خوزستان و پیوستن او به سپاهان نیز گفت: مگر قرار بود افشین به استقلال بیاید. ما وقتی محمد قاضی را گرفتیم دیگر خیلی به دنبال جذب افشین نبودیم. نمی خواستیم بازیکنانی با یک سبک بازی را به خدمت بگیریم.

وی سفر تیم استقلال به اوکراین و برگزاری دیدار تدارکاتی در این کشور را قطعی دانست و گفت: سرمربی تیم برای این سفر یک هفته ای برنامه ریزی لازم را انجام داده و قرار است استقلال یک دیدار تدارکاتی برگزار کند و خیلی بحث برپایی اردو نیست.

فتح الله زاده از کمک یک میلیارد تومانی وزارت ورزش و جوانان به باشگاه استقلال خبر داد و گفت: کار سختی در فصل نقل و انتقالات داریم و امیدوارم کمک ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم تیم خوبی را برای فصل آینده آماده کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی تهران

      پول بهش بدید ادبیاتش درست میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج