adexo3
۵۷۳۵۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

عباسی: رویانیان رفتنی است

چون درباره هیئت مدیره به نتیجه نرسیدیم خواستیم که بماند و با همکاری سجادی و هیئت مدیره از بین کاندیداها شخص مورد نظر انتخاب شود.

سایت گل: چون درباره هیئت مدیره به نتیجه نرسیدیم خواستیم که بماند و با همکاری سجادی و هیئت مدیره از بین کاندیداها شخص مورد نظر انتخاب شود.

تفویض بخشی از اختیارات رویانیان به منتقمی بی دلیل نبوده و احتمالا او سرپرست موقت پرسپولیس خواهد شد. عباسی وزیر ورزش از رفتن رویانیان و انخاب مدیرعامل جدید سخن گفته است.وی در پاسخ به این سوال که حمایت شما از رویانیان برای ابقا در باشگاه پرسپولیس چقدر بوده، عنوان کرد: همه باشگاه ها مورد حمایت ما هستند و باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز حمایت می کنیم و آرزو داریم سلامت باشند. ما از رویانیان خواهش کردیم بیاید و مشغول به کار شود اما با توجه به اینکه وی در جای دیگری مشغول بود شاید صلاح ندیدند ماموریتش ادامه داشته باشد، اما چون درباره هیئت مدیره به نتیجه نرسیدیم خواستیم که بماند و با همکاری سجادی و هیئت مدیره از بین کاندیداها شخص مورد نظر انتخاب شود.

او در پاسخ به خبرنگاری که گفت مردم با انتخاب کامبوزیا به عنوان مدیرعامل پرسپولیس مخالفت کردند که رویانیان ابقا شد، تصریح کرد: در ورزش ما برخی فضا سازی می‌کنند نباید این مسائل را به نام مردم ثبت کرد. رویانیان چند ماه پیش ماموریت داشت. برای بودنش باید تکلیفش را روشن کند. وزارت ورزش و جوانان نظر خاصی در این باره ندارد. فعلا او باشگاه پرسپولیس را اداره کند تا سجادی از میان کاندیداها یک نفر را برای مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس تعیین کند. ماندن رویانیان دست ما نیست او کارمند دستگاه نظامی است. افراد دیگری باید بیایند. ما از باشگاه پرسپولیس حمایت می‌کنیم. باید بین کاندیداها بگردند و با همکاری ایشان روند پرسپولیس بهتر شود. من موافقم که با اقتدار کار کنند. در هر حال سجادی مدیرعامل پرسپولیس را تعیین می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواذ

      تو خودتم رفتنی هستی بابام جان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج