اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۹۴۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

از اصولم عقب‌نشینی نمی‌کنم

فتح‌الله‌زاده: خوشحالم جباری جای خوبی رفت

مدیرعامل استقلال ضمن رد تاثیرگذار بودن عدم حضور جباری در استقلال می‌گوید: پیش از این درباره امیرحسین صادقی هم از اصولش عقب‌نشینی نکرده است.

ایسنا: مدیرعامل استقلال ضمن رد تاثیرگذار بودن عدم حضور جباری در استقلال می‌گوید: پیش از این درباره امیرحسین صادقی هم از اصولش عقب‌نشینی نکرده است.

علی فتح‌الله‌زاده درباره‌ی پیوستن مجتبی جباری به سپاهان و این‌که آیا نگران خلاء حضور او در استقلال نیست، گفت: استقلال هیچ وقت روی یک بازیکن بسته نمی‌شود. شاید اصلا ما جباری را می‌گرفتیم و رباط پاره می‌کرد، آن‌وقت باید چه‌کار می‌کردیم؟ ما حتما طوری تیم را می‌بندیم که به یک بازیکن وصل نباشد. خوشحالم که جباری به تیم خوبی رفته است. سپاهان می‌تواند باعث پیشرفت او شود. قرار است در اردوی اوکراین دو بازیکن خارجی حاضر شوند و اگر مناسب بودند به استخدام دربیایند. سال گذشته جباری مدتی مصدوم بود ولی ما نتایج خوبی را گرفتیم و این نشان می‌دهد استقلال هیچ وقت به یک بازیکن متکی نبوده است.

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که عده‌ای مقاومت او برابر بازیکن‌سالاری را ستایش کردند ولی عده‌ای این کار او را چندان نپسندیدند، اظهار کرد: من هیچ‌گاه از اصولم عقب نمی‌نشینم. چند سال پیش بود که امیرحسین صادقی صحبت‌ها و رفتاری انجام داد که من به خاطر همین اصول او را از استقلال کنار گذاشتم و صادقی به تراکتورسازی رفت. اما این هفته به خاطر همان اصولم حاضر شدم ماشینم را به او بدهم و خودم با تاکسی به این طرف و آن طرف بروم. من از اصولم تخطی نمی‌کنم. مجتبی شاید سال‌های دیگر به استقلال بازگردد. خودش هم می‌داند که من او را به‌شخصه خیلی دوست دارم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که ماجرای دعوای او و جباری در سال گذشته دقیقا چه بوده است که او چندین بار مدعی شده از آن اتفاق چشم‌پوشی کرده است، چرا که یک مساله شخصی بوده است، بیان کرد: باور کنید آن مساله را زیادی گنده کرده‌اند. مثلا گفته بودند قندان به سوی هم پرتاب کرده بودیم. ماجرا از این قرار بود که یک بحث مالی داشتیم و سر آن بحث به هم پرخاش کردیم. کمی صدایمان بالا رفت. من از آن ماجرا هم گذشتم؛ چون توهین به شخص من شده بود، نه به باشگاه. من کلا اگر کسی به خودم توهین کند چیزی نمی‌گویم. شاید باورتان نشود تیم‌های دیگری هستند که می‌خواهند من مدیر آنها شوم اما چون عاشق استقلال، رنگ پیراهن و هوادارانش هستم دوست ندارم جز استقلال در جایی مدیر باشم.

او در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود خسرو حیدری راهی سپاهان خواهد شد، به ایسنا گفت: ما به خسرو آن‌چه که در توان داشتیم را پیشنهاد دادیم. خودش هم علاقه‌مند به استقلال است و خودش هم می‌داند ما تمام زورمان و تمام موجودی‌مان را به او پیشنهاد دادیم. با شناختی که از او دارم فکر نمی‌کنم به سپاهان برود.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که با چه بازیکنانی روز دوشنبه راهی اوکراین می‌شود، اظهار کرد: ان‌شاءالله با حضور مجیدی، منتظری، نکونام و احتمالا خسرو حیدری به اوکراین می‌رویم.

مدیرعامل استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد در درون خود باشگاه استقلال هم تضاد و دوگانگی درباره‌ی مساله‌ی جباری وجود داشت، گفت: این نشان‌دهنده تنوع سلیقه‌هاست. همه مثل هم نیستند. این نشان از برقراری دموکراسی در باشگاه ماست و هرکس نظرات خودش را به راحتی ارایه می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اميرح

      حاجي كار درستي كرد.
      استقلال مهمه نه نفرات. اگر فردا خوده فتح الله زاده ؛ قلعه نوعي مجيدي صادقي يا هركس ديگه پاشون رو از گليمشون درازتر كنند اون روز روز جدايشون از استقلاله
      جباري هم زحمت كشيد. اميدوارم هرجا هست موفق باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج