۵۸۳۵۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تمدید قرارداد خسوس با تیم ملی فوتسال

سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال می‌گوید تیم ملی در مسابقات آسیایی داخل سالن مقابل ژاپن و تایلند غافلگیر شده است. او همچنین می‌گوید خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی را بیشتر از بازی‌ها زیر نظر داشته است و به همین دلیل قرارداد وی تا پایان اسفندماه سال ۹۲ تمدید خواهد شد.

خبرگزاری مهر: سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال می‌گوید تیم ملی در مسابقات آسیایی داخل سالن مقابل ژاپن و تایلند غافلگیر شده است. او همچنین می‌گوید خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی را بیشتر از بازی‌ها زیر نظر داشته است و به همین دلیل قرارداد وی تا پایان اسفندماه سال ۹۲ تمدید خواهد شد.

سیدرضا افتخاری در خصوص قهرمانی ایران در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا اظهار داشت: بعد از اتفاقاتی که در فوتسال ما رخ داده بود، نیاز داشتیم که تیم ملی بازسازی شود و با قهرمانی روحیه بگیرد که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

مقابل ژاپن و تایلند غافلگیر شدیم

وی با بیان اینکه فکرش را نمی‌کردم ژاپن و تایلند مقابل ایران خوب بازی کنند، تاکید کرد: پیش‌بینی من این بود که مقابل این دو تیم راحت‌تر ببریم ولی غافلگیر شدیم و بازی طوری بود که حتی نگران شدیم نبازیم! به هر حال ما با برنامه کار کردیم و به پیروزی رسیدیم.

تکنیک بازیکنان ایران برگ برنده ما بود

سرپرست کمیته فوتسال با اشاره به سرمربیان اسپانیایی ژاپن و تایلند، خاطرنشان کرد: هر کاری که ما در تیم ملی انجام می‌دادیم، آنها هم در تیم خودشان انجام می‌دادند ولی ما یک فاکتور و برگ برنده داشتیم و آن هم هوش و ذکاوت و تکنیک بازیکنانمان بود.

این آخرین آزمون خسوس بود

افتخاری در ادامه درباره ادامه همکاری خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی و تمدید قرارداد وی اظهار داشت: بازی‌های آسیایی آخرین آزمون خسوس بود و قرارداد وی تمدید خواهد شد. به نظرم عملکرد یک مربی را باید در میادین و مسابقات دشوار سنجید. ما قبل از بازی‌های آسیایی به این میدان نخورده بودیم و همه تیم‌ها را با پیروزی پر گل قلع و قمع می‌کردیم.

تمدید قرارداد خسوس با تیم ملی فوتسال

خسوس را بیشتر از بازی‌ها زیر نظر داشتم!

وی تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی را قطعی دانست و تصریح کرد: من آنقدر که خسوس را در این مسابقات و بخصوص در بازی برابر ژاپن و تایلند زیر نظر داشتم، بازی‌ها را نگاه نمی‌کردم! می‌خواستم ببینم خسوس هنگامی که تیم تحت فشار قرار دارد چه کار می‌کند. تاکتیک‌های خسوس در این بازی خیلی خوب بود و به نظرم ژاپن حرفی برای گفتن نداشت.

تیم ملی به اسپانیا می‌رود

سرپرست کمیته فوتسال همچنین به برنامه‌های خسوس کاندلاس اشاره کرد و افزود: در هر صورت خسوس در این آزمون موفق بود و من هم از او خواستم برای مسابقات جام جهانی کوچک برزیل برنامه‌هایش را بدهد. برنامه کلی ما این است که با شروع لیگ، تیم ملی هم در هفته سه، چهار روز اردوی شبانه روزی خواهد داشت و قبل از اعزام به برزیل هم اردوی یک هفته‌ای در اسپانیا برپا می‌کنیم.

حریفان با دیدن سرمربی ایران از نظر روحی افت می‌کردند!

افتخاری در پاسخ به این سئوال که تیم‌های ژاپن و تایلند با تیم اصلی خود در مسابقات کره جنوبی حاضر نشده بودند، گفت: تایلند با تیم اصلی خود آمده بود، همان تیمی که در جام ملت‌ها ما را شکست داده بود. ژاپن هم بازیکنان اصلی خود را در اختیار داشت ولی آنها حرفی برای گفتن نداشتند. همیشه گفته‌ام مربیان بزرگ در تیم‌های بزرگ خوب نتیجه می‌گیرند. وقتی خسوس روی نیمکت ایران می‌نشیند حریفان با دیدن او از نظر روحی افت می‌کردند!

رسانه‌ها قهرمانی ایران را نادیده نگیرند

وی در ادامه به بی توجهی رسانه‌ها به قهرمانی تیم ملی فوتسال اشاره کرد و یادآور شد: بازیکنان به من گفتند انتظارمان این است تا زحمات ما نادیده گرفته نشود. مطبوعات و صدا و سیما باید از قهرمانی فوتسال ایران تجلیل کنند. بازیکنان حدود یک ماه از خانواده خود دور بودند و سختی‌های زیادی کشیدند. کدام رشته را سراغ دارید اینقدر سختی بکشد و به قهرمانی برسد؟

لک برای جام باشگاه‌های آسیا مرخصی می‌گیرد

سرپرست کمیته فوتسال همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت مربیان ایرانی تیم ملی تاکید کرد: قرارداد این مربیان آماده است. مخالف فعالیت همزمان این مربیان در باشگاه و تیم ملی نیستیم. به هر حال رضا لک باید تیم گیتی پسند را به جام باشگاه‌ها ببرد و در این مدت از تیم ملی مرخصی می‌گیرد ولی در سایر اردوهای تیم ملی حضور خواهد داشت.

بعید است مربیان تیم ملی اختلاف داشته باشند

افتخاری در خصوص اینکه گفته می‌شود مربیان ایرانی تیم ملی با خسوس کاندلاس اختلاف نظرهایی دارند، گفت: این اختلاف نظرها را شما درست می‌کنید! اختلاف نظر وقتی ایجاد می‌شود که شرایط دو طرف مساوی باشد ولی در حال حاضر خسوس استاد است و مربیان ایرانی هم دانشجویانش هستند! بعید می‌دانم اختلاف نظری بین مربیان وجود داشته باشد. آنها کاملا با هم هماهنگ هستند و همکاری خوبی با یکدیگر دارند.

تمدید قرارداد خسوس با تیم ملی فوتسال

اگر مشکلی بود، لک با تیم ملی اعزام نمی‌شد!

سرپرست کمیته فوتسال برای اثبات اینکه بین مربیان تیم ملی اختلافی وجود ندارد به یک نمونه اشاره کرد و اظهار داشت: قبل از اعزام تیم به کره جنوبی به ما اعلام کردند که سهمیه شما زیاد نیست و نمی‌توانید یکی از مربیان را با خودتان ببرید با این حال خسوس تاکید کرد که به هر دو مربی ایرانی خود نیاز دارد. اگر او با لک مشکل داشت همانجا بهترین فرصت بود که بگوید او را با خودمان به مسابقات نمی‌بریم!

تیم ملی هنوز هم مشکلاتی دارد

افتخاری ادامه داد: در تیم ملی جمع خودمانی حاکم شده بود. بچه‌ها و مربیان با هم راحت هستند بخصوص اینکه مربیان تیم ملی تند نیستند و خوب برخورد می‌کنند. به هر حال ما باید حالا حالاها در تیم ملی کار کنیم چون این تیم همچنان مشکلاتی دارد. من به کادر فنی هم گفتم فکر نکنید با قهرمانی همه چیز تمام شده است. از آنها خواستم تا نقاط ضعف را برطرف کنند تا مقابل تیم‌های بزرگ بدون استرس بازی کنیم.

قرارداد خسوس تا اسفندماه تمدید می‌شود
وی در پایان در پاسخ به این سئوال که قرارداد خسوس کاندلاس تا چه زمانی برای تیم ملی تمدید خواهد شد، گفت: قرارداد وی شهریورماه به پایان می‌رسد ولی ما برای شش ماه دوم یعنی تا اسفندماه ۱۳۹۲ آنرا تمدید می‌کنیم. اگر شرایط اقتصادی هم تغییر کند حقوق و قراردادش سرمربی تیم ملی را بیشتر خواهیم کرد چون وقتی دفعه قبل از قراردادش کم کردیم چیزی نگفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج