۵۸۷۱۷
۵ نظر
۵۰۱۲
۵ نظر
۵۰۱۲
پ

چند نکته از بازی دوستانه استقلال مقابل حریفل اوکراینی اش

پیروزی استقلال بر نصف دینامو

پیروزی مقابل تیم جوانان یک باشگاه که ارزشی ندارد. این واکنش یکی از سایت های هواداری باشگاه پرسپولیس نسبت به پیروزی ۲- یک استقلال در دیدار دوستانه مقابل دیناموکیف بود.

پیروزی استقلال بر نصف دینامو

روزنامه هفت صبح:

۱- پیروزی مقابل تیم جوانان یک باشگاه که ارزشی ندارد. این واکنش یکی از سایت های هواداری باشگاه پرسپولیس نسبت به پیروزی ۲- یک استقلال در دیدار دوستانه مقابل دیناموکیف بود. دیداری که اگرچه جنبه دوستانه داشت اما پیروزی مقابل یکی از بهترین تیم های اوکراین، برای استقلالی ها اهمیت زیادی داشت به خصوص اینکه در این بازی، نفراتی مثل خسرو حیدری و مهدی رحمتی جایی در ترکیب قهرمان لیگ برتر نداشتند.

با اینکه گفته می شود استقلال مقابل تیم دوم - یا به عبارتی جوانان - دینامو به برتری رسیده است اما سرپرست باشگاه استقلال عقیده دارد که دینامو در نیمه اول از هفت بازیکن اصلی اش استفاده کرده است. ادعایی که تعدادی از کاربران سایت خبرآنلاین و خبرگزاری فارس آن را قبول ندارند و می گویند که دینامو با تیم دومش جلوی استقلال بازی کرده و تیمی که چند روز قبل با اسپارتاک مسکو بازی داشت کاملا متفاوت با آن تیمی است که سه شنبه میزبان استقلال بوده است. اگر تازه ترین فهرست دیناموکیف در سایت ویکی پدیا را ببینید متوجه می شوید که ۶ بازیکن از فهرست ۲۶ نفره این تیم در بازی با استقلال در زمین حضور داشته اند.

پیروزی استقلال بر نصف دینامو

۲- با استناد به فیلمی که باشگاه دیناموکیف از بازی با استقلال روی سایتش قرار داده می توان به نتیجه های جالبی رسید. اینکه امیر قلعه نویی دوباره می خواهد مثل فصل گذشته از سیاوش اکبرپور در خط هفابک تیمش استفاده کند. بازیکنی که اگرچه جنگندگی و دوندگی زیادی دارد اما به درد بازی در خط هافبک نمی خورد و شاید تنها دلیلی که امیر قلعه نویی به او در این پست می دهد، علاقه سرمربی استقلال به استفاده از بازیکن مورد علاقه اش باشد.

استقلال در این بازی به جز پژمان نوری هیچ کدام از هافبک هایش را در اختیار نداشت و گوران لاوره که به عنوان هافبک دفاعی در ترکیب آبی ها به میدان رفته بود کاملا در وسط زمین تک و تنها به نظر می رسید و بازیکنان دینامو به راحتی تا پشت محوطه جریمه استقلال جلو می آمدند. در یک صحنه کاملا مشخص بود که لاوره از اینکه استقلالی ها در محوطه جریمه خودی جمع شده اند و از نیمه دفاع نمی کنند تعجب کرده است.

۳- علیرضا نیکبخت واحدی امسال انگیزه زیادی دارد. او در شرایطی جلوی دینامو به میدان رفت که بازوبند کاپیتانی را بر دستانش بسته بود. نیکبخت در طول بازی بسیار جنگنده نشان داد و بارها با تکل هایی که در محوطه جریمه خودی زد جلوی موقعیت های دینامو را گرفت.

۴- فرهاد مجیدی ژوکر امیر قلعه نویی بود. سایت دیناموکیف شماره هفت استقلال را به عنوان بهترین بازیکن دیدار سه شنبه شب انتخاب کرده که تنها ۱۵ دقیقه بعد از ورودش به زمین گل پیروزی استقلال را به ثمر رسانده است. فرهاد در این گل از تخصص همیشگی اش یعنی فراز از پشت دیوار دفاعی حریف استفاده کرد تا با دروازه بان دینامو تک به تک شود و با یک ضربه مطمئن و حرفه ای دروازه حریف را باز کند.

۵- امیر قلعه نویی بعد از بازی با دیناموکیف قطعا متوجه شده که هاشم بیک زاده به رغم راست پا بودن بهتر است در دفاع چپ به میدان برود و اصلا گزینه خوبی برای بازی به عنوان مدافع راست نیست. او در صحنه گل دینامو به شکل وحشتناکی از مهاجم حریف جا ماند. البته سرپرست استقلال اعتقاد دارد که در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می دهد.

۶- سید حسن حسینی، دروازه بان استقلال در این بازی نشان داد که استقلالی ها می توانند هر از گاهی به مهدی رحمتی هم استراحت دهند. عکس العمل های مناسب او باعث شد که امیر قلعه نویی در پایان بازی از او تعریف کند. با این همه او هم مثل رحمتی در خروج از دروازه تا حدودی مشکل دارد. شاید باید از بابازاده مربی دروازه بان های استقلال این سوال را مطرح کرد که چرا دروازه بانان او روی ضربات ارسالی نمی توانند همیشه عکس العمل های قابل توجهی داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیم آماتورهای دیناموکیف بوده نه تیم اصلی ، لطفا سری به سایت اون باشگاه بزنید لیست بازیکنانشون رو مقایسه کنید

    • سجاد هیکل

      استقلال تهران همیشه قهرمانه.
      بزن اون لایک قشنگه رو.

    • نادر

      سایت دینامو کیف اسامی بازیکنان و سنشون رو نوشته.میانگین سنی این تیم 22 سال بوده یعنی تیم امیدشون.هیچکدوم هم عضو تیم اصلی نبودند «چون تیم اصلی روز قبل با اسپارتاک مسکو بازی دوستانه داشته و نمیتونسته ظرف 24 ساعت با یه تیم دیگه بازی کنه»

    • میلاد

      شما پرسپولیسیا اگه عرضه دارین برین باهاش بازی کنین دیگه نه با تیم دانشگاه اردبیل. شما که از ویگان هم باخته بودین. لنگییی هههاااا

    • نادر

      سایت دینامو کیف اسامی بازیکنان و سنشون رو نوشته.میانگین سنی این تیم 22 سال بوده یعنی تیم امیدشون.هیچکدوم هم عضو تیم اصلی نبودند «چون تیم اصلی روز قبل با اسپارتاک مسکو بازی دوستانه داشته و نمیتونسته ظرف 24 ساعت با یه تیم دیگه بازی کنه»

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج