۵۹۱۰۲۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

مشکل رشته محل‌های دانشگاه آزاد حل می‌شود

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد با اشاره به مشکلات رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد، گفت: کد رشته‌های توافق شده اعلام می‌شود و گمان نمی‌کنم در نهایت مشکلی داشته باشیم.

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد با اشاره به مشکلات رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد، گفت: کد رشته‌های توافق شده اعلام می‌شود و گمان نمی‌کنم در نهایت مشکلی داشته باشیم.

علی اکبر ولایتی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت کد رشته محل‌های کارشناسی ارشد این دانشگاه، اظهار داشت: همکاری سازنده‌ای بین دانشگاه آزاد و وزارت علوم شروع شده است. آقای رهبر دیروز جلسه‌ای با سرپرست وزارت علوم داشت و به نظر می‌رسد در این زمینه به تفاهمی نزدیک شدیم.

وی گفت: کد رشته‌های توافق شده اعلام می‌شود و گمان نمی‌کنم در نهایت مشکلی در خصوص رشته‌های دانشگاه داشته باشیم و رشته‌ای بر زمین بماند.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی افزود: امیدواریم همکاری دانشگاه آزاد و وزارت علوم در دولت دوازدهم بیش از قبل باشد و شاهد نزدیکی این دو نهاد باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: تفاهمی بین وزارت علوم و دانشگاه آزاد در خصوص رشته محل‌ها ایجاد شده است. مذاکراتی بنده و آقای رهبر با مسئولان وزارت علوم داشتیم که به نتایج خوبی دست یافتیم.

رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد ادامه داد: نمایندگان مجلس نیز از دانشگاه آزاد حمایت کردند، به طوری که ۲۵۰ نفر از نمایندگان مجلس طی روزهای اخیر از اقدامات دانشگاه آزاد حمایت کردند، به دستور آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی معاونت حقوقی مجلس آقای امیدوار رضایی قانونی بودن مصوبه سال ۶۷ مجلس درباره مجوزهای رشته محل‌های دانشگاه آزاد را با حضور کمیته سه نفره تأیید کرد.

ولایتی افزود: البته این به این معنا نیست که ما منکر هدایت و فرماندهی آموزش عالی باشیم. وزارت علوم به منظور ایجاد توازن و تفاهم بین دستگاه‌ها و دانشگاه‌های متولی در آموزش عالی حضور دارد و در این راستا به وظایف خود عمل می‌کند.

وی همچنین ادامه داد: ما خود را مقید می دانیم به قانون و مصوبات دولت گردن نهیم چرا که قوام و دوام نظام جمهوری اسلامی به رعایت قانون است؛ بدون قانون امکان ندارد گامی برداریم.

رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: مجلس در تیرماه سال جاری قانونی بودن قانون سال ۶۷ مجلس درباره تأیید مجوز رشته های دانشگاه آزاد را اعلام کرد و ما نیز طبق قانون عمل کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ضمن تشکر از جناب دکتر ولایتی و توجه اشان به واحدهای مناطق محروم از ایشان درخواست میشود که نسبت به افزایش رشته های کارشناسی ارشد و دایر شدن رشته دکترا در واحد دانشگاه آزاد اسلامی سمیرم مساعدت نمایند چون این رشته ها میتواند باعث رونق این واحد شود و همچنین دایر نمودن رشته های پزشکی که مردم این شهرستان محروم امیدوارند با نظر مساعد آقای دکتر ولایتی به مناطق محروم حل شود

    • بدون نام

      سلام از آقای دکتر ولایتی درخواست مینماییم که جهت دایر نمودن رشته پرستاری و پزشکی در واحد دانشگاه آزاد سمیرم با توجه به نظر ایشان به مناطق محروم مساعدت نمایند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج