adexo3
۵۹۲۱۲
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

فتح الله زاده برای جذب خلعتبری با عجمان مذاکره می کند

عملیات غیرممکن آبی ها

استقلال قصد دارد برای جذب محمدرضا خلعتبری با باشگاه عجمان امارات وارد مذاکره شود.

عملیات غیرممکن آبی ها

روزنامه تماشا: استقلال قصد دارد برای جذب محمدرضا خلعتبری با باشگاه عجمان امارات وارد مذاکره شود. بعد از جدایی جباری، مدیران استقلال می خواهند هر طور شده جای او را پر کنند اما آبی ها این بار دست روی بازیکنی گذاشته اند که جذب آن کاری در حد محال است.

آنها برای گرفتن خلعتبری باید بیش از یک و نیم میلیون دلار به باشگاه عجمان پرداخت کنند. یعنی رقمی نزدیک به 5 میلیارد تومان. این مبلغ فقط مربوط به رضایتنامه خلعتبری می شود و استقلال باید مبلغی هم به خود او بدهد تا راضی شود برای استقلال به میدان برود.

احتمالا علی فتح الله زاده قصد دارد با مطرح کردن نام خلعتبری جو باشگاه را در مورد خود آرام کند. بعد از جدایی جباری از استقلال خیلی ها مدیرعامل استقلال را مقصر این مسئله می دانستند. پیش از جدایی جباری، فتح الله زاده بارها مصاحبه کرد و گفت که از اصولش در مورد جباری پایین نمی آید و همین مساله باعث شد شماره 8 استقلال بعد از 9 سال تصمیم به جدایی بگیرد.

خلعتبری روز شنبه اعلام کرد که هر باشگاهی که رضایتنامه اش را از عجمان بگیرد در آن تیم بازی می کند. صحبت های خلعتبری باعث شده علی فتح الله زاده برای جذب او وارد عمل شود. پیش از استقلال، سپاهان و پرسپولیس هم برای جذب خلعتبری ابراز تمایل کردند اما به دلیل رقم بالای رضایتنامه این بازیکن نتوانستند او را جذب کنند.

گفته می شود خلعتبری هم از حضور در لیگ امارات راضی است و برای اینکه از سمت ایرانی ها تحت فشار نباشد این صحبت ها را کرده است. چندی پیش مدیران فوتبال ایران به دلیل تغییر نام لیگ امارات به خلیج عربی اعلام کردند که حضور بازیکنان ایرانی در لیگ این کشور ممنوع است اما خلعتبری ادعا کرد که پیش از تغییر نام لیگ امارات با عجمان قرارداد امضا کرده است.

او با درخواست از باشگاه های ایرانی برای گرفتن رضایتنامه اش از عجمان خواسته در سال منتهی به جام جهانی فشار را از روی خودش بردارد. او بهتر از هر کسی می داند که گرفتن رضایتنامه اش از عجمان کاری در حد محال است. به جز این، در روزهایی که استقلال برای پرداخت اولین قسمت از قرارداد آندو مشکل دارد، بعید است که بتواند هزینه استقلالی شدن خلعتبری را پرداخت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همراه آبی

      توچیکاره ی استقلالی تماشای لنگیییییییی؟مگه تومیخوای پول آندووخلعتبریو بدی؟ماه رمضانه یه خورده به وجدانت برگرد.اون چیزی که محاله اینه که تیمی بتونه جلوی قهرمانیهای پیاپی استقلال رو بگیره.توبرواز200ملیاردی که ازپول بیت المال لنگیها دارن ولخرجی میکنن مطلب بنویس

      پاسخ ها

      • حمید لکستانی

        یعنی یه کیسه کش پیدا نمیشه 4 کلاس سواد داشته باشه.اون از مدیرتون اینم از این گلابی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج