adexo3
۵۹۴۰۸
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

گزینه های مجری گری ورزش از نگاه دو

دو جانشین احتمالی «جهانگیر کوثری»

برنامه ورزش از نگاه دو بعد از ماه رمضان با تغییرات ویژه پخش خواهد شد. پوریان تابان، مجری این برنامه در آخرین برنامه اش که جمعه هفته گذشته پخش شد بدون مقدمه از پایان برنامه ورزش از نگاه دو و شروع سری جدید بعد از ماه رمضان خبر داد.

دو جانشین احتمالی «جهانگیر کوثری»

روزنامه تماشا: برنامه ورزش از نگاه دو بعد از ماه رمضان با تغییرات ویژه پخش خواهد شد. پوریان تابان، مجری این برنامه در آخرین برنامه اش که جمعه هفته گذشته پخش شد بدون مقدمه از پایان برنامه ورزش از نگاه دو و شروع سری جدید بعد از ماه رمضان خبر داد.

او قبل از خداحافظی گفت: «ما در حال رفتن هستیم و ما را حلال کنید. برنامه ورزش از نگاه دو تا آخر ماه مبارک رمضان پخش نمی شود و بعد از آن هم تغییرات زیادی در برنامه ایجاد خواهد شد. شاید قسمت شد و ما باز هم در خدمت شما بودیم و شاید هم دیگر ما را ندیدید.»

دو جانشین احتمالی «جهانگیر کوثری»

این خبر که تابان بدون هیچ مقدمه ای جمعه شب آن را روی آنتن اعلام کرد دیروز توسط مدیر اجتماعی و ورزشی شبکه دوم سیما تکمیل شد. آذرمکان در این مورد به مهر گفت: «در بررسی هایی که طی چند ماه اخیر انجام شد به این نتیجه رسیدیم که باید تغییراتی را در محتوای برنامه قدیمی ورزش از نگاه دو ایجاد کنیم. واقعیت این است که سری جدید برنامه ورزش از نگاه دو کاملا متفاوت با آن چیزی است که طی سالیان متمادی تولید و پخش این برنامه ارائه شده. طبق مذاکراتی که با طراح و تهیه کننده این سری از برنامه داشته ایم با توجه به ساختار طرح که کاملا متفاوت با سایر برنامه های تلویزیونی است قرار شد تا علاوه بر شنبه شب ها، پنجشنبه شب ها نیز پخش شود. ان شاءا... هر هفته دو برنامه مجزا تولید و پخش می شود.»

اینطور که شنیده می شود و گزینه برای مجری گری این برنامه وجود دارد. علی اینانلو و داریوش کاردان این دو گزینه هستند که هیچ کدام از آنها سابقه ورزشی ندارند.

البته اینانلو، اولین مجری برنامه ورزش از نگاه دو بوده که سال ۵۸ از صدا و سیما پخش می شده است اما بعد از آن در سال های اخیر تجربه ورزشی نداشته و در برنامه های گردشگری مجری بوده است. همچنین با توجه به اینکه این برنامه قرار است هفته ای دو بار پخش شود و مجری هایی غیر ورزشی هم گزینه هستند پیش بینی می شود که فضای این برنامه از برنامه ای کاملا ورزشی دور شده و فضایی فانتزی تر داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همراه آبی

      اینکه ساختاربرنامه عوض میشه خیلی خوبه ولی ای کاش جهانگیرکوثری هم مجری بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از شر هر چی کیسه کشه راحت میشیم.زنده باد اینانلو پرسپولیسی دو آتشه.سرور کیسه کشا

    • مریم

      نیما نهاوندیان از همشون بهتر بود
      کوثری که فقط به به می کرد
      ت

    • سرابي

      حيف آقاي كوثري كاش قدرش را بيشتر ميدانستيم واي كاش باقدرت برگرددتايك برنامه فوتبالي با محتوي هم داشته باشيم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج