adexo3
۵۹۵۳۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

گل‌محمدي: اگر بودم كريمي را نگه مي‌داشتم

به‌هرحال براي اين تيم زحمت كشيدم و آن را از بحران خارج كردم و به فينال حذفي هم رسيديم. الان اگر حق و حقوقم را ندهند، كم‌لطفي كرده‌اند. اميدوارم هر چه سريع‌تر اين اتفاق بيفتد

سایت گل: خيلي‌ها بر اين باورند كه اگر پرسپوليس قهرمان جام حذفي شده بود امروز لقب امپراتور را به يحيي گل‌محمدي مي‌دادند اما فارغ از اين القاب اگر آن اتفاق مي‌افتاد، او با پرسپوليس مزد بازي‌هاي خوب و نتايج عالي‌اش را مي‌گرفت اما از آنجا كه در فوتبال نتيجه‌گراي ما فقط بايد مقام بياوري، گل‌محمدي هم با دو باخت در ۲۰ مسابقه از پرسپوليس كنار گذاشته شد اما خيلي زود مسوولان نفت تهران سراغش رفتند و با او به عنوان سرمربي فصل جديد قرارداد بستند.

از تيم خودتان شروع كنيم.

ما تمرين‌ها را خيلي به‌موقع شروع كرديم و همين هم باعث شد تا دوران بدنسازي را به‌طور كامل پشت سر بگذاريم و چند بازي تداركاتي هم انجام داديم تا براي ليگ به آمادگي كامل برسيم.

بعضي از مربيان مي‌گويند با انجام بازي‌هاي تداركاتي با آمادگي صددرصد وارد مسابقات مي‌شويم..

من هم فكر مي‌كنم هيچ تيمي نمي‌تواند با آمادگي صددرصد وارد مسابقات شود. خود ما اگر ۸۰ درصد آمادگي داشته باشيم بسيار خوب است. بازي‌هاي تداركاتي هم كه انجام مي‌دهيم نقاط ضعف را مشخص مي‌كند.

نفرات مورد نظرتان را در فصل نقل و انتقالات جذب كرديد؟

نفراتي كه ما جذب كرديم اكثرا جوان هستند و تلاشمان هم اين بود كه تيم جواني را آماده كنيم. در مورد ليستي هم كه شما گفتيد غير از يكي دو بازيكن بقيه بازيكنان مورد نظر را جذب كرديم و در مجموع راضي هستم.

به بازي‌هاي تداركاتي اشاره كرديد، ظاهرا شما تمايلي براي انجام بازي با پرسپوليس نداشتيد، چرا؟

من؟! نه، اتفاقا به محمد دايي هم براي بازي تداركاتي زنگ زدم اما چون روز قبلش آنها بازي داشتند، بازي ما برگزار نشد. در واقع خيلي هم دوست داشتم با پرسپوليس بازي كنم.

كار كردن در تيم‌هايي مثل پرسپوليس با خيلي از تيم‌ها فرق مي‌كند. يك تفاوت اصلي آن آرامشي بيشتري است كه در تيم‌هاي ديگر وجود دارد.

از نظر فني كه هيچ فرقي ندارد چون ما كارمان را انجام مي‌دهيم اما همانطور كه گفتيد اينجا آرامش خاصي داريم و مديران باشگاه هم امكانات لازم را فراهم كردند و ما هم در چنين شرايطي به راحتي كارمان را انجام مي‌دهيم.

هفته ششم؛ پرسپوليس - نفت تهران. چقدر به اين بازي قبل از قرعه‌كشي فكر مي‌كرديد و در كل از قرعه به‌دست آمده رضايت داريد؟

حقيقتش را بخواهيد فرقي نمي‌كند چه روزي با چه تيمي بازي مي‌كنيم چون تمام بازي‌ها برايمان مهم و سخت است و اينكه چون فصل گذشته در پرسپوليس بودم نبايد بي‌جهت باعث حساسيت بازي شود. به‌نظرم بازي با پرسپوليس هم مثل بقيه بازي‌ها است.

شما در پرسپوليس نتايج خوبي را به‌دست آورديد، حالا با شرايطي كه در نفت تهران داريد، چقدر اميدوار به تكرار آن هستيد؟

شخصا خيلي به تيمم اميدوارم. در واقع تيم ما جور است و بازيكنان با استعدادي را در اختيار داريم كه به لحاظ اخلاقي هم در سطح بسيار خوبي هستند و خيلي خوشبينم كه فصل خوبي را پيش رو داشته باشيم.

خيلي دوست ندارم افراد را مقابل هم قرار دهم اما چون مهرزاد معدنچي اسم شما را آورده مي‌خواهم سوالي بپرسم.

مگر مهرزاد چه چيزي گفته؟!

معدنچي گفته كه براي بازي با نفت تهران خيلي انگيزه دارد و مي‌خواهد خيلي چيزها را به شما ثابت كند.

من در مورد افراد حرفي نمي‌زنم. مهرزاد خودش مي‌داند چه كمكي به او كردم. هميشه ذهن‌هاي كوچك در مورد ديگران صحبت مي‌كنند. من درگير تيم خودم هستم و به اين صحبت‌هاي پيش پا افتاده اهميتي نمي‌دهم.

با توجه به پايان فصل نقل و انتقالات چه تيم‌هايي را مدعي مي‌دانيد و آيا باز هم مثل سال‌هاي گذشته تيم‌هاي مدعي بازيكنان مطرح را جذب كردند؟

تا حدود زيادي همينطور است و اكثر بازيكنان مطرح به تيم‌هاي پرسپوليس، استقلال، سپاهان و تراكتورسازي رفته‌اند. به همين دليل جدول ليگ مي‌تواند هر هفته بالا و پايين زيادي داشته باشد اما از الان نمي‌توان اظهارنظر دقيقي داشت.

يكي از سوژه‌هاي چند روز اخير بحث ثبت قرارداد بازيكنان در هيات فوتبال بود كه ابتدا بايد بدهي‌هايشان را پرداخت مي‌كردند و بعد قراردادشان ثبت مي‌شد. شما خودتان با پرسپوليس تسويه حساب كرديد؟

من حدود يك ماه پيش خواستم كه بر اساس قراردادم مطالباتم را بدهند. به‌هرحال براي اين تيم زحمت كشيدم و آن را از بحران خارج كردم و به فينال حذفي هم رسيديم. الان اگر حق و حقوقم را ندهند، كم‌لطفي كرده‌اند. اميدوارم هر چه سريع‌تر اين اتفاق بيفتد چون در شأن من و باشگاه نيست كه مدام پيگير مطالباتم باشم و از اين اخلاق‌ها هم ندارم كه بخواهم شكايت كنم. به‌هرحال انتظارم اين است همانطور كه براي آخرين بار قول دادند طي امروز فردا اين مساله حل شود.

سوال آخر در مورد حساسيت‌هايي است كه براي بعضي بازي‌ها به‌وجود آمده است. مثلا پرسپوليس و تراكتورسازي. علي كريمي چند بار با شما مذاكره داشت اما در نهايت به تبريز رفت و ...

باور كنيد مدت‌ها است در مورد پرسپوليس صحبتي نكردم اما الان كه پرسيديد بايد در جواب شما بگويم اگر من در پرسپوليس مي‌ماندم حتما علي كريمي را نگه مي‌داشتم چون نمي‌شود به راحتي از كنار اسمش و توانايي‌هايش گذشت.

شك نكنيد اگر او در بازي با صبا مصدوم نمي‌شد ما به راحتي سهميه مي‌گرفتيم و اين اتفاق يكي از بدشانسي‌هاي ما بود. به‌هرحال او بازيكن بزرگي است و دوست داشتم به تيم ما بيايد اما حالا كه به تيم خوب و پرطرفدار تراكتورسازي رفته، برايش آرزوي موفقيت مي‌كنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیاوش

      همونجور که مهدوی کیا رو نگه داشتیییییییییییییییییی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج