adexo3
۵۹۵۶۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

پیغام تهدیدآمیز کارلوس کی روش به فدراسیون

سرمربی تیم ملی برنامه ای به فدراسیون فوتبال داده که در آن نیم فصل دوم لیگ برتر باید بعد از جام جهانی برگزار شود.

پیغام تهدیدآمیز کارلوس کی روش به فدراسیون

روزنامه تماشا: سرمربی تیم ملی برنامه ای به فدراسیون فوتبال داده که در آن نیم فصل دوم لیگ برتر باید بعد از جام جهانی برگزار شود.

سرمربی تیم ملی فدراسیون فوتبال را تهدید کرد. روز گذشته قانون آنلاین گزارش داد: «شنیده های قانون آنلاین از نزدیکان تیم ملی و فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که کی روش که مدتی است برای جور کردن اردوهای تیم ملی و همچنین محل اقامت تیم ملی در جام جهانی آینده در برزیل مشغول سفر دور دنیاست، به مسوولان فدراسیون پیغام داده از آنجایی که برای این اردوها از اعتبارش دارد هزینه می کند، اگر فدراسیون کارشکنی کند و برای اردوها مشکل بسازد، می گذارد می رود!»

پیغام تهدیدآمیز کارلوس کی روش به فدراسیون

اما برنامه های کارلوس کی روش هم کمی عجیب و غریب به نظر می رسد. اینطور که قانون آنلاین مدعی است با توجه به فشردگی تقویم و اردوهای سال قبل از جام جهانی، یکی از گزینه های برخی مسوولان فدراسیون این است که نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال به بعد از جام جهانی موکول شود. در متن این سایت نوشته: «درحالی که کارلوس کی روش فعلا همچنان بین پرتغال و برزیل رفت و آمد می کند اما گفته می شود برنامه های آماده سازی خود را به مسوولان فدراسیون فوتبال تحویل داده که بر اساس شنیده ها، این برنامه ها، لیگ و مربیان لیگ برتری را دچار مشکلات حادی خواهد کرد.

طبق اعلام مسئولان فدراسیون، کی روش اواخر هفته جاری به تهران می آید تا درخصوص اجرایی شدن برنامه هایش با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به تفاهم برسد و در واقع آنها را با برنامه های خود همراه کند. گویا درخواست اولیه کی روش در فاصله ۱۱ ماه مانده به جام جهانی، ۱۸۰ روز اردو برای تیم ملی بوده که فدراسیون نشین ها در حال چانه زنی با نمایندگان وی برای کم کردن از حجم این اردوها هستند.

نظر فدراسیون این است که این تعداد روز به نصف کاهش یابد اما چند روز قبل که خبرنگار قانون آنلاین با امید نمازی صحبت می کرد، شنید که کی روش به ۱۵۶ روز اردو نیاز دارد و حتی اگر فدراسیون بتواند تعداد روزهای این اردو را به ۹۰ روز کاهش دهد، با توجه به ۱۱ ماه باقیمانده تا جام جهانی ۲۰۱۴ یعنی در واقع ما هر سه روز و نیم یک بار اردو داریم.

با این اوصاف به نظر می رسد لیگ برتر امسال هم همین فشردگی را تحمل کند و صدای همه بازیکنان و مربیان لیگ برتری دربیاید. در راهروهای فدراسیون شنیده می شود که با توجه به فشردگی تقویم و اردوهای سال قبل از جام جهانی، یکی از گزینه های برخی مسوولان فدراسیون این است که نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال به بعد از جام جهانی موکول شود که این از نظر منتقدان کی روش و مربیان لیگ برتری حتی شوخی اش هم نمی تواند قشنگ باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همراه آبی

      جورکردن اردو و محل اقامت تیم ملی به کیروش چه ربطی داره؟باباملت می فهمن طرف رفته مسافرت عشق وحال.بااین مدیریت فوتبال ملی به جایی نمیرسه.این چه تیتریه زدی؟تهدیییییید؟روزنامه ی لنگی تماشا اجنبی پرست

      پاسخ ها

      • امیرح

        همه بچه های اینجا منو به استقلالی بودن میشناسن
        یه خواهشی دارم:
        میشه لطف کنی اسم آبی رو از نام کاربریت برداری بعد نظر بدی؟! نظراتت همه عظمت و ابهت استقلال رو خدشه دار میکنه.من عقم میگیره. وای بحال هواداران بقیه تیم ها. یا یخورده معلومات و تفکرات فوتبالیت رو بهتر کن. مرسی

    • Amir

      بايد فاتحه اين فوتبال رو خوند با اين ضعف مديريتي.آخه مگه كيروش چه گلي به سر ما زده كه اينقدر خودشو مهم فرض كرده:باخت به لبنان و عمان

    • Amir

      بايد فاتحه اين فوتبال رو خوند با اين ضعف مديريتي.آخه مگه كيروش چه گلي به سر ما زده كه اينقدر خودشو مهم فرض كرده:باخت به لبنان و عمان

    • بدون نام

      امیرالکی نطرنده اونم به اندازه خودش زحمت کشیده اینقدرقدرنشناس نباشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج