اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۸۰۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خداداد: این چه طرز دعوت از نسل ما بود؟

این بازی خودش از عجایب است مگر مسخره بازی است.تیم ملی که نمی آید بگوید آقای دایی .. آقای خداداد بیا رد شو بزن تو گل..

سایت گل: قطعاً یکی از بهترین بازیکنان و جذابترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است.حماسه ساز ملبورن که هراز چند گاهی در خارج از مستطیل سبز با حرفهایش حماسه سازی می کند.خداداد از نسلی است که نمی تواند حقایق را نگوید برای همین همیشه شیرین است.

مصاحبه جذاب را با خداداد عزیزی بخوانید.

آقای خداداد برای بازی دعوت شده اید دیگر؟

بله اما چطوری..آقای ظلی که خیلی هم دوستش دارم با ما تماس گرفت و گفت بازی است ساعت ۷شب کمپ تیمهای ملی من هم چون احترامش برایم واجب بود گفتم چشم اما سوالم از فدراسیون این است این رسم دعوت از پیشکسوتان تیم ملی است.نه بلیطی نه هتلی.. بازی محلی نیست که بیایم سر کوچه تاکسی سوار بشوم و بروم سر محل بازی کنم.

مثلاً یک نفر مثل استاد اسدی بخواهد بیاید چطور باید بیاید.این که نمی شود بگویند سایت را خوانده ای، بازی است پاشو بیا... میشود چنین چیزی.این طرز دعوت از یک بازیکن ملی نیست که چندین سال برای تیم ملی زحمت کشیده.من خودم از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۸۳ در تیم ملی بوده ام یعنی ۱۴ سال حالا یک نفر بیشتر و یک نفر کمتر اما این درست نیست.

ضمنا بازی هم که خودش از عجایب است.

چطور.. خب بازی دوستانه است دیگر؟

دوستانه یا نمادین مگر می شود تیم ملی بیاید راه برود مگر مسخره بازی است.تیم ملی که نمی آید بگوید آقای دایی .. آقای خداداد بیا رد شو بزن تو گل..علی دایی ۳دقیقه می تواند بازی کند من ۵دقیقه حالا کریم که آماده تر است ۷دقیقه بعدش چه کار کنیم؟مردم توقع دارند.

همه می دانند شما تمرین نداری و آماده نیستی چه توقعی؟

باور کن که دارند..چند شب پیش رفته بودم رستوران یک خانواده آمد تا پسرش با من عکس بیاندازد. پدر خانواده به من گفت شنبه شب بازی دارید ببرینشان. گفتم ما چطوری ببریم سن و سالی از ما گذشته نمی شود.گفت چرا شما اگر بخواهید می توانید نسل شما نسل طلایی فوتبال است می توانید..شما آقا خداداد.علی دایی.عابدزاده.استیلی .منصوریان. کریم باقری مگر می شود نتوانید.به خدا خیلی توقع بالاست گفتم به خدا نمی شود گفت چرا اگر بخواهید می شود.

حمید استیلی گفته است شما را راضی می کند؟

بله من مشهد هستم حمید با من تماس گرفت گفتم داداش نمی شود گفت بیا ۲تا تیم را قاطی می کنیم گفتم آخر این منطقی نیست مگر کی روش اجاز می دهد.ما چند روز پیش با تیم موسیقی بازی کردیم باور کنید تازه زمین کوچکتر بود اما بعد از ۷دقیقه دویدن نفسمان خشک شده بود و هنوز استخوان پایم درد می کند.بازی برای ما دیگر سخت است به خودمان که نباید دروغ بگوییم.آدم باید منطق داشته باشد. ما که نباید بگوییم نه آماده ام و الان هم ۳میلیارد می ارزم! نمی شود دویدن دیگر برای ما سخت است.

حالا نمی شود بیایید جای شما خالی است؟

بیاییم که به ما بخندند..من با آقای نبی رابطه خیلی خوبی دارم با من تماس گرفت باور کنید خجالت کشیدم جواب دهم.بعداعلی منصوریان زنگ زد گفت خداداد بیا دیگر آقای نبی هم از دست تو ناراحت است گفتم (با خنده)علی بیایم که به شکم ما بخندند ما خودمان به همه می خندیم.

خب راه حلش چه بود این بازی نمادین است ؟

چه نمادینی اگر نمادین است بازی ما را باید با منتخب ۹۴ یا ۹۰ یا اصلاً نه با منتخب ۲۰۰۲ برگزار می کردند نه ۲۰۱۴ این چه نمادینی است که همه بازیکنان ما روی هم ۱۵ دقیقه هم نمی توانند بازی کنند حالا باز اگر در زمین سالن بود بهتر بود نه اینکه در زمین بزرگ آن هم با بچه های اماده و سرحال ۲۰۱۴... در ضمن من مشهد کار هم دارم و باید بمانم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج